انفجار در جنوب تهران

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۸:۱۳ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان بهمنیار، خیابان گودرزی اعزام کرد. وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از …

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۸:۱۳ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان بهمنیار، خیابان گودرزی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشخص شد که انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه رخ داده و شدت انفجار در این واحد مسکونی به حدی بود که موجب شکسته شدن تمامی شیشه‌های در و پنجره شده بود و دیواره‌ها نیز تخریب شده بودند، اما در پی آن مورد حریقی رخ نداد.

ملکی افزود: در اثر این حادثه یک آقای حدوداً ۲۵ ساله توسط عوامل آتش‌نشانی خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز و ایجاد جرقه ناگهانی موجب این حادثه شده بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا