ناجا: هیچ مورد امنیتی انتخاباتی نداشتیم

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز – شنبه – طی سخنانی در دفتر فرماندهی این نیرو افزود: مشارکت گسترده مردم پاسخ بسیار مناسب و خوبی بود که دوستداران نظام و انقلاب و کشور اسلامی به دشمنان دادند. وی در این باره گفت: مردم به درخواست مقام معظم رهبری لبیک گفته و باعث دلگرمی دوستداران …

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز – شنبه – طی سخنانی در دفتر فرماندهی این نیرو افزود: مشارکت گسترده مردم پاسخ بسیار مناسب و خوبی بود که دوستداران نظام و انقلاب و کشور اسلامی به دشمنان دادند.

وی در این باره گفت: مردم به درخواست مقام معظم رهبری لبیک گفته و باعث دلگرمی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام اسلامی شدند.

اشتری افزود: گزارشات واصل شده نشان می دهد برخی تخلفات انتخاباتی و تحرکات خلاف قانون در برخی از استان ها و شهرستان ها دیده شده که همکاران ما با همکاری قضایی برخورد کرده اند اما این میزان تخلف در کنار سلامت انتخابات بسیار ناچیز بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی از ماه های گذشته خود را برای امنیت انتخابات آماده کرده و با تمام ظرفیت و تعامل با دستگاه های مربوطه به ویژه سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه های امنیتی توانست وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و تا این ساعت بر اساس گزارشات واصله هیچ مورد امنیتی در سراسر کشور نداشته ایم.

اشتری با بیان این که مرزها در وضعیت مناسب و امنیت کامل و همچنین داخل شهرها در روز قبل از انتخابات، روز جمعه و امروز در وضعیت خوبی قرار دارند، گفت: همکاران ما در پای صندوق های رأی تا پایان شمارش آرا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تا زمانی که صندوق های رأی تحویل مراجع مربوطه شود، ماموران ما برای حفاظت از صندوق ها در مکان هایی که فرمانداری ها مشخص کرده اند، حضور خواهند داشت.

اشتری اضافه کرد: امیدوارم حضور مردم و همکاری آنها در نیروی انتظامی ادامه داشته باشد، بر این اساس ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور و همکاری خوب با نیروی انتظامی در سراسر کشور از همکارانمان نیز به دلیل همت و حضور خوب در اجرای ماموریت ها از جمله ۲۲ بهمن و انتخابات تشکر می کنم.

اشتری گفت: همکاران ما بعد از برگزاری مراسم انتخابات که با سلامت و با شور برگزار شد، از هم اکنون خود را برای برنامه های نوروز که از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود، آماده می کنند که امیدواریم همچون سنوات گذشته ایام پایانی سال و سال جدید را با خوبی شروع کنیم و این مدت به خوبی سپری شود.

* تحرکات و جدال مرزها خنثی شد

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: یک سری عوامل خارجی و ضد انقلاب در ماه های گذشته در جدال مرزها حضور داشتند که با همکاری مرزبانی، سپاه، ارتش و دستگاه های امنیتی تحرک آنها خنثی شد و مقابله خوبی صورت گرفت.

اشتری افزود: هیچ تحرکی نبوده که در چند ماه گذشته توسط ضد انقلابیون و اشرار صورت گرفته باشد و آنها با نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی مواجه نشده باشند.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا