زمان آغاز به کار مجلس دهم

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که خانه ملت هفته جاری روند کاری خود را در پیش می گیرد، گفت: جلسات علنی و کمیسیون های تخصصی از روز دوشنبه ۱۰ اسفند تا چهارشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۴ تشکیل می شوند. ضرغام صادقی با بیان این که فصل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی …

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که خانه ملت هفته جاری روند کاری خود را در پیش می گیرد، گفت: جلسات علنی و کمیسیون های تخصصی از روز دوشنبه ۱۰ اسفند تا چهارشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۴ تشکیل می شوند.

ضرغام صادقی با بیان این که فصل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافت، اظهار داشت: اولین جلسه علنی مجلس نهم پس از تعطیلات سه هفته ای روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی درمورد جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس تصریح کرد: جلسات کمیسیون های تخصصی برای بررسی و ارائه گزارش لوایح برنامه توسعه ششم توسعه و بودجه سال ۹۵ و دیگر دستورهای کاری تا پایان سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون های تلفیق برنامه ششم توسعه و بودجه سالانه تا پایان سال برپا خواهند بود و این کمیسیون ها باید گزارش های را به کمیسیون های مربوطه ارسال کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: مجلس نهم تا هفتم خرداد برقرار است و بعد از آن مجلس دهم تشکیل می شود.

صادقی با بیان این که هفته جاری روند طبیعی مجلس از سر گرفته می شود، اظهار داشت: اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به احتمال زیاد ظهر دوشنبه نشستی برای برنامه ریزی جلسات علنی خواهند داشت.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه گزارش عملکرد کمیسیون های تخصصی در مجلس نهم گفت: هنوز زمانی برای ارائه گزارش جمع بندی کمیسیون های تعیین نشده است اما این کار تا پایان عمر مجلس نهم انجام می شود.

مجلس شورای اسلامی از ۱۴ بهمن ماه برای فعالیت های انتخاباتی به مدت سه هفته تعطیل بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا