منتخبین مردم با خدمت گزاری بهتر،قدردان ملت باشند

به گزارش “منبری ها” حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با حوزه، با اشاره به حضور بسیار باشکوه مردم در انتخابات روز گذشته ابراز داشت: مشارکت باشکوه و حضور عظیم ملت در پای صندوق های رای در حقیقت به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان بود. وی ضمن تبریک …

به گزارش “منبری ها” حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با حوزه، با اشاره به حضور بسیار باشکوه مردم در انتخابات روز گذشته ابراز داشت: مشارکت باشکوه و حضور عظیم ملت در پای صندوق های رای در حقیقت به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان بود.

وی ضمن تبریک این حماسه بزرگ به رهبر عزیز انقلاب ، مراجع عظام تقلید و به ملت عزیز و سربلند که صاحبان اصلی این همه شکوه و عظمت هستند، گفت: واقعاً باید درود فرستاد بر
این ملت همیشه در صحنه که با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای، روح مطهر امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهیدان را شاد و اُمید دشمنان را به یأس مبدل کردند.

این استاد حوزه همچنین با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر همه مسئولان برای حل مشکلات مردم گفت: اُمید است که نمایندگان منتخب مردم در مجلس با خدمت گزاری بهتر بتوانند تا آن جایی که شرایط و امکانات اجازه می دهد ، پاسخ لطف و محبت مردم را بدهند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا