تیراندازی بسیج طلاب و روحانیون شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه تیراندازی با اسلحه ژ۳ بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون از جمله ائمه جمعه شاهرود و رودیان در میدان تیر تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود برگزار شد. در این برنامه در ابتدا طلاب و روحانیون …

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه تیراندازی با اسلحه ژ۳ بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون از جمله ائمه جمعه شاهرود و رودیان در میدان تیر تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود برگزار شد.

در این برنامه در ابتدا طلاب و روحانیون شرکت کننده با نحوه تیراندازی با اسلحه ژ۳ در دو حالت درازکش و نشسته آشنا شدند و در ادامه شرکت کنندگان در فاصله ۵۰ متر اقدام به تیراندازی در دو حالت درازکش و نشسته نمودند.

در حاشیه این برنامه محمدعلی سعدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: با توجه به درخواست و استقبال طلاب و روحانیون از این برنامه و در جهت حفظ و انسجام بسیجیان و مرور تاکتیک ها و تمرین تکنیک ها و اصول تیراندازی و ایجاد نشاط و شادابی بسیج بسیجیان این برنامه اجرا شد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا