دستگیری عاملان اختلال در انتخابات

جعفر بدری رییس کل دادگستری گفت :دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با توجه به اقدامات معاونت پیشگیری دادگستری استان و فرمانده نیروی انتظامی، به خوبی و در کمال آرامش برگزار شد. نتایج در برخی حوزه‌های انتخابیه مشخص شده ولی نتایج شهرهای پرجمعیت هنوز اعلام نشده است. وی با بیان اینکه …

جعفر بدری رییس کل دادگستری گفت :دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با توجه به اقدامات معاونت پیشگیری دادگستری استان و فرمانده نیروی انتظامی، به خوبی و در کمال آرامش برگزار شد.
نتایج در برخی حوزه‌های انتخابیه مشخص شده ولی نتایج شهرهای پرجمعیت هنوز اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه تخلفات در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل بسیار کمتر بوده است، گفت: نظم خاصی در دوره تبلیغات انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه مشاهده می‌شد.
رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه تخلف منتهی به تشکیل پرونده در پیش از شروع تبلیغات و در زمان تبلیغات در سطح این استان نداشته‌ایم، ادامه داد: البته قبل از شروع تبلیغات حدود ۱۰۰ مورد تخلف گزارش شد که با اقدامات پیشگیرانه منتهی به تشکیل پرونده نشد و در همان ساعات اولیه این تخلفات کنترل شد تا لطمه‌ای به روند برگزاری انتخابات وارد نشود.
بدری با اشاره به تخلفات گزارش شده حین برگزاری انتخابات گفت: روز گذشته ۵ نفر به دلیل اخلال در نظم انتخابات بازداشت شدند که پرونده‌ آن‌ها در دادسرا در حال رسیدگی است.
وی افزود: تخلف چهار نفر از این اخلالگران در رابطه با تبلیغات غیرقانونی در حین برگزاری انتخابات بود که پرونده برای آن‌ها تشکیل شده و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان لرستان یادآور شد: تخلف نفر پنجم نیز به دلیل اخلال در نظم انتخابات بود. این فرد شرور در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت به طرفداری از یکی از کاندیدا در نظم شعبه اخذ رای اخلال ایجاد کرد و بر اثر اختلافی که شکل گرفت یک صندوق رای شکسته شد و آرای آن باطل گردید و این شخص نیز اکنون در بازداشت به سر می‌برد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا