آرای ۳۴۴ صندوق دیگر باقیمانده است

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، سید رضا عقدایی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به موانع شمارش آرا اظهار کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها تا زمانی که تایید هیئت نظارت شورای نگهبان در شعب انجام نشود نمی‌توانیم اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج شهرستان …

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، سید رضا عقدایی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به موانع شمارش آرا اظهار کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها تا زمانی که تایید هیئت نظارت شورای نگهبان در شعب انجام نشود نمی‌توانیم اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج شهرستان تاکنون قطعی بوده گفت: ساداتی‌نژاد از کاشان، عباسعلی پوربافرانی از نائین و خور و بیابانک، صادق طباطبایی‌نژاد از اردستان، زهرا سعیدی از مبارکه و مرتضی صفاری از نطنز کاندیداهای قطعی این حوزه‌ها هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در ادامه وضعیت دیگر استان‌ها را در حال تنظیم و ارسال اطلاعات خواند و بیان کرد: در شهرستان‌های شهرضا و سمیرم دور دوم به‌ صورت قطعی و شهرستان اصفهان نیز احتمال برگزاری دور دوم وجود دارد.

عقدایی در خصوص وضعیت صندوق‌های اصفهان گفت: تاکنون ۵۰۰ صندوق شمارش شده و ۳۴۴ صندوق دیگر مانده است که امیدواریم تا پایان امروز نتایج نهایی را اعلام کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: جزئیات اطلاعات پس از اعلام فرماندارها بیان می‌شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا