آیفون ۴ اینچ جدید احتمالا با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود

«مینگ چی کو» تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities به تازگی یادداشتی برای سرمایه گذاران نوشته که وب سایت MacRumors نیز آن را منتشر کرده است. او در این متن ادعا نموده آیفون ۴ اینچی بعدی اپل به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و این در حالیست که تا پیش از این شایعه شده …

«مینگ چی کو» تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities به تازگی یادداشتی برای سرمایه گذاران نوشته که وب سایت MacRumors نیز آن را منتشر کرده است. او در این متن ادعا نموده آیفون ۴ اینچی بعدی اپل به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و این در حالیست که تا پیش از این شایعه شده بود موبایل ۴ اینچی اپل با دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه است.

«کو» همچنین اظهار داشته موبایل مورد بحث سخت افزار مشابه آیفون ۶s خواهد داشت یعنی مشخصاتی همانند چیپست A9 و فناوری NFC برای Apple Pay دارد.

از دیگر مشخصه های احتمالی این موبایل می توان به حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایت، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۲، پشتیبانی از Live Photos و باتری ۱۶۴۲ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

تحلیل گر یاد شده همچنین اعتقاد دارد این دستگاه با قیمتی میان ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار در آمریکا فروخته خواهد شد و اظهار داشته در سال ۲۰۱۶ نرخ عرضه ی موبایل ۴ اینچی آیفون حدود ۱۳۱ درصد رشد خواهد داشت و به ۳۷ میلیون دستگاه خواهد رسید.

در همین راستا بد نیست بدانید که در حال حاضر آیفون ۵s با قیمت ۴۵۰ دلار فروخته می شود اما به زودی شامل تخفیف ۵۰ درصدی شده و با قیمت ۲۲۵ دلار برای فروش عرضه خواهد گشت.

موسسه تحقیقاتی KGI Securities پیش بینی نموده میزان تولید آیفون ۴ اینچی از ۱۸ تا ۲۰ میلیون به ۱۲ میلیون دستگاه کاهش خواهد داشت و دلیلش نیز این است که کسی که بخواهد از اسمارت فونی با این اندازه استفاده نماید، به سراغ آیفون ۵s می رود زیرا قیمت ارزان تری دارد.

آیفون ۴ اینچ که تاکنون به نام ۵se از آن یاد می شد به احتمال زیاد با نام iPhone SE روانه بازار خواهد گشت و این جدیدترین اسمی است که در این چند ماه اخیر برای این دستگاه اعلام شده. انتظار می رود شرکت ساکن کوپرتینو از موبایل جدید خود به همراه آیپد پرو در تاریخ ۱۵ اسفند ماه رونمائی نماید.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا