فروش میلیونی من سالوادور نیستم

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «کوچه‌بی‌نام» گفت: فیلم در ۲۹سالن سینما در تهران به نمایش درآمده است و ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش۶۷۵ میلیون تومان رسیده است و در شهرستان به فروش ۲۰۰ میلیون دست یافته است که کل فروش فیلم به ۸۷۵ میلیون تومان رسیده است.  شب گذشته فیلم به فروش …

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «کوچه‌بی‌نام» گفت: فیلم در ۲۹سالن سینما در تهران به نمایش درآمده است و ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش۶۷۵ میلیون تومان رسیده است و در شهرستان به فروش ۲۰۰ میلیون دست یافته است که کل فروش فیلم به ۸۷۵ میلیون تومان رسیده است.  شب گذشته فیلم به فروش ۶۵ میلیون تومان در تهران را تجربه کرد.

وی درباره فروش فیلم «در مدت معلوم» توضیح داد: این فیلم در تهران به فروش ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان دست یافت و در شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و با احتساب فروش شب گذشته فیلم فروش کل آن به ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  «من سالوادور نیستم» توضیح داد: فیلم ظرف دو روز نمایش به فروش ۱۲۵ میلیون تومان در تهران دست یافت. فیلم شب گذشته به فروش ۸۵ میلیون و روز چهارشنبه به فروش ۴۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: «من سالوادور نیستم» در شهرستان‌ها به صورت گسترده اکران خواهد شد اما شب گذشته تنها چند سالن سینما در شهرستان فیلم به اکران در آمده است که به مرور افزایش خواهد یافت. از هفته آینده دو سالن فرهنگ و قدس هم به چرخه سینماهای این فیلم اضافه خواهد شد.

از مدیرعامل دفتر بامداد فیلم منیژه حکمت فروش فیلم «نزدیکتر» را جویا شدیم وی گفت: امروز از صبح در صف انتخابات هستم و به عقیده من امروز حضور در حوزه های انتخابی مهم تر از فروش فیلم است.

صباغ زاده مدیرعامل دفتر پخش نیمروز فیلم که عهده دار توزیع فیلم «آزادی مشروط» است گفت: هنوز آمار دقیقی از فروش فیلم در دست ندارد.

فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد هم ظرف ۹ نمایش توانسته به فروش بیش از ۲۵ میلیون تومان دست یافت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا