نخستین نتایج از انتخابات خبرگان رهبری

پیروزی آیات حسینی بوشهری، شاهچراغی و ملک حسینی در انتخابات خبرگان اعلام شد. بر اساس نخستين آمار ارائه شده، آیت الله ملک حسینی در کهکیلویه و بویراحمد، آیت الله حسینی بوشهری در بوشهر و سید محمد شاهچراغی از حوزه انتخابیه استان سمنان به عنوان نماینده مجلس خبرگان منتخب نمايندگان اين سه حوزه براي انتخابات خبرگان …

پیروزی آیات حسینی بوشهری، شاهچراغی و ملک حسینی در انتخابات خبرگان اعلام شد.

بر اساس نخستين آمار ارائه شده، آیت الله ملک حسینی در کهکیلویه و بویراحمد، آیت الله حسینی بوشهری در بوشهر و سید محمد شاهچراغی از حوزه انتخابیه استان سمنان به عنوان نماینده مجلس خبرگان منتخب نمايندگان اين سه حوزه براي انتخابات خبرگان پنجم شده اند. اين سه نفر نامزدهاي مورد حمايت جامعه مدرسين، جامعه روحانيت و ليست ارائه شده از سوي آيت الله هاشمي رفسنجاني بودند.

نتایج اولیه شمارش آراء در برخی از شهرستان ها و روستاهای استان گلستان از پیشتازی آیت الله نورمفیدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حکایت دارد. بر اساس گزارش اعلام شده از شمارش برخی صندوق ها، از ۱۹ هزار و ۲۱ برگه رای شمرده شده، آیت الله نومفیدی با ۱۴ هزار ۶۸۹ رای بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است. پس از آیت الله نورمفیدی، آیت الله شاهرودی با ۶ هزار و ۸ رای و آیت الله سعدی با سه هزار و ۵۱۱ رای نفرات دو و سوم این انتخابات هستند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا