رونمایی از محصولات جدید ایسر در ایران

به گزارش خبرنگار موبنا، گردهمایی خانواده‌ی ایسر در ایران با حضور مسئولین ارشد سازگار ارقام و هم‌چنین مدیر کالای ایسر در منطقه در هتل اسپیناس پلاس برگزار شد. پس از صحبت‌های مدیران ارشد سازگار ارقام اعم از دکتر سیف و سرکار خانم رجبی‌پور در رابطه با فعالیت‌های سازگار ارقام در سال ۹۴، جورج مدیر کالای …

به گزارش خبرنگار موبنا، گردهمایی خانواده‌ی ایسر در ایران با حضور مسئولین ارشد سازگار ارقام و هم‌چنین مدیر کالای ایسر در منطقه در هتل اسپیناس پلاس برگزار شد.
پس از صحبت‌های مدیران ارشد سازگار ارقام اعم از دکتر سیف و سرکار خانم رجبی‌پور در رابطه با فعالیت‌های سازگار ارقام در سال ۹۴، جورج مدیر کالای ایسر در FTC، به گزارشی در رابطه با جایگاه کنونی ایسر در بازار منطقه و جهان پرداخت.
طی صحبت‌های جورج، ایسر پس از ۳۹ سال فعالیت و با بیش از ۷۰۰۰ نیرو در سرتاسر جهان، در حال حاضر به فعالیت در ۱۶۰ کشور جهان می‌پردازد و چهارمین برند پرفروش کامپیوتر است.
هم‌چنین ایسر سومین برند پرفروش لپ‌تاپ در بازار اروپا و خاورمیانه لقب گرفته است.
ایسر2
این شرکت با سرمایه‌گذاری زیاد در بخش کروم‌بوک‌ها برای مقاصد آموزشی، در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید‌کننده و رکورددار فروش در این زمینه به شمار می‌رود. در هر دو ثانیه در سرتاسر جهان یک محصول از برند ایسر به فروش می‌رود.
بازار لپ‌تاپ‌ها و کامپیوتر‌ها با وجود نوسان در چند سال گذشته، هم‌چنان روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و به همین دلیل ایسر تمرکز اصلی خود را در این بخش ادامه خواهد داد.
در بخش دستگاه‌های هیبریدی نیز ایسر طبق آمار ارایه داده شده خود را پرفروش‌ترین برند در بازار اروپا، آفریقا و آسیا می‌داند.
در نهایت نیز جورح مدیر بخش کالای FTC به توجه ویژه‌ی برند ایسر به بخش گیمینگ اشاره کرد و سری محصولات PREDATOR را نتیجه‌ی این امر دانست که در کنار سخت‌افزار قدرتمند، با قیمتی مناسب می‌تواند گیمر‌های زیادی را به خود جلب کند.
پس از صحبت‌های مسئولین ایسر نوبت به آقایان بحری و صادق، مدیر و کارشناس بخش نوت‌بوک در سازگار ارقام، رسید تا به معرفی اجمالی محصولات این برند در ایران بپردازند.
طبق گفته‌های مسئولین بخش نوت‌بوک سازگار ارقام، ایسر که پیش‌تر تمرکز اصلی خود را در محصولات رده‌ی اقتصادی به کار برده بود، اکنون با تغییر نگرش ارایه‌ی محصولاتی مناسب برای تمامی رده‌های بازار را در دستور کار خود قرار داده است.
ایسر
در ادامه به معرفی رده‌های مختلف لپ‌تاپ‌های ایسر پرداخته شد که سری اقتصادی E با امکانات و قیمت مناسب، سبک R با قابلیت چرخش نمایشگر و حمل بالا، لوکس V با بدنه‌ی ضداثر انگشت و وزن پایین و در نهایت گیمینگ PREDATOR با سخت‌افزار بسیار قدرتمند و ظاهری جذاب، بخشی از آن‌ها بودند.
پس از معرفی انواع نوت‌بوک ایسر، نوبت به آقای اصلاحی، مدیر بخش تبلت و موبایل ایسر در سازگار ارقام رسید تا رده‌های مختلف محصولات این برند در ایران را معرفی کند. دستگاه‌های هیبریدی Switch 11 V و Switch 12 S شاخص‌ترین محصولات ایسر در این رده از بازار هستند که به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده‌اند.
تکنولوژی‌های Zero Air Gap جهت حذف فاصله‌ی بین نمایشگر و پنل لمسی برای ارتقای عملکرد پنل لمسی و Blue Light جهت کاهش نور آبی ساتع شده از نمایشگر و ارتقای تجربه‌ی کاری، بخشی از فناوری‌های به کار رفته در نسل جدید محصولات هیبریدی ایسر است. محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۴، نمایشگر‌های Full HD و ۴K، نسل جدید پردازنده‌های اینتل و دوربین سه بعدی (اختصاصی برای Swith 12 S) از دیگر مشخصات دستگاه‌های هیبریدی ایسر هستند.
در بخش تبلت‌ها نیز ایسر به ارایه‌ی دو محصول ۷۱۳HD و نمونه‌ی گیمینگ PREDATOR پرداخته است.
پس از معرفی محصولات ایسر در ایران، سازگار ارقام و شرکای تجاری وی به قید قرعه به حاضرین جوایز نفیسی و به فروشندگان منتخب در هر استان لوح یادبودی اهدا شد. در انتهای همایش سالانه‌ی ایسر و سازگار ارقام نیز حسن ریوندی به اجرای قطعات نمایشی طنز پرداخت.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا