فتح‌ا…زاده دست‌بردار نیست!

حاشیه‌های قبل علی فتح‌ا…‌زاده مهرماه گذشته در خصوص شایعه اختلاف وی و امیر قلعه‌نویی و سایر شنیده‌ها گفت: من و امیر قلعه‌نویی مشکل اساسی‌ای با هم نداریم. از سال ۷۵ که من به استقلال آمدم قلعه‌نویی هم در این باشگاه حضور داشت. اختلافات طبیعی است، ممکن است هر کسی در محل کارش با شخصی اختلاف …

حاشیه‌های قبل
علی فتح‌ا…‌زاده مهرماه گذشته در خصوص شایعه اختلاف وی و امیر قلعه‌نویی و سایر شنیده‌ها گفت: من و امیر قلعه‌نویی مشکل اساسی‌ای با هم نداریم. از سال ۷۵ که من به استقلال آمدم قلعه‌نویی هم در این باشگاه حضور داشت. اختلافات طبیعی است، ممکن است هر کسی در محل کارش با شخصی اختلاف سلیقه داشته باشد اما متاسفانه عده‌ای سعی می‌کنند به این اتفاقات پروبال بدهند.کسانی که می‌گویند ما علیه هم مصاحبه کرده‌ایم این حرف را نمی‌زنند که ما هرگز در مصاحبه‌هایمان همدیگر را نابود نکرده‌ایم و فقط در مورد اختلاف سلیقه‌هایمان نظراتمان را مطرح کرده‌ایم. اختلاف حتی بین علما هم پیش می‌آید و نباید به آن خیلی توجه کرد. استقلال پیشکسوتان زیادی دارد و وظیفه من به عنوان بزرگتر استقلال این است که همه را با هم متحد کنم. وی ادامه داد: من و آقای پرهام مالک نساجی قرار بود برای بازدید از یک کمپ به ترکیه برویم. امیر قلعه‌نویی هم برای بازی نساجی با خونه به خونه به قائمشهر رفته بود و در آنجا وقتی ماجرا را از آقای پرهام شنید گفت که می‌خواهد همراه ما بیاید و من هم استقبال کردم. در مورد اینکه از قول ما نوشته‌اند که به زودی قرار است مدیرعامل شوم و امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی آن تیم معرفی کنم باید بگویم که حتی اگر این حرف هم درست باشد، چه کسی بهتر از امیر قلعه‌نویی.
دفاع از عملکرد در استقلال
مدیرعامل سابق استقلال در مورد بدهی‌های این باشگاه هم گفت: من باعث بدهکار شدن استقلال نشدم، در سال آخری که مدیرعامل استقلال بودم و تیم ما ۲ بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد، تنها ۳ میلیارد بدهی به جا گذاشتم. من در ۳ سال آخری که مدیرعامل استقلال بودم، ۱۸ ـ ۱۷ میلیارد بدهی برای استقلال گذاشتم. مدیری در استقلال بوده که ۱۰ میلیارد هزینه یک فصلش بوده و ۷ میلیارد بدهی به جای گذاشته است. ضمن اینکه من یک کمپ برای استقلال درست کردم که ۲۰۰ میلیارد ارزش دارد. چرا کسی در این مورد صحبت نمی‌کند.
تعطیلی روزنامه
روزنامه استقلال جوان که نشریه طرفداری باشگاه استقلال بود پس از ۲۵سال فعالیت بی‌وقفه تعطیل شد. علی فتح‌ا…‌زاده سردبیر این روزنامه در گفت‌وگو با مهر ضمن تایید این خبر گفت: نزدیک به ۲۵سال است که این روزنامه را بدون حمایت و کمک نهاد خاصی منتشر کردیم اما با توجه به شرایط بد اقتصادی رسانه‌های ورزشی و ضررهای فراوان مالی چاره‌ای جز این نداشتیم که فعلا انتشار روزنامه را متوقف کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. تا پایان سال قطعا روزنامه منتشر نخواهد شد. بعد از آن اگر بتوانیم اسپانسر بگیریم یا راه حل دیگری پیدا کنیم مجددا انتشار روزنامه را از سر خواهیم گرفت. ما شرمنده هواداران استقلال شدیم اما از طریق سایت روزنامه با آنها در ارتباط خواهیم بود.
شرط برای حضور در انتخابات
فتح‌ا…‌زاده شهریور ماه اما در خصوص حضور در انتخابات فدراسیون گفت: بله من انشاا… در انتخابات حتما برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کنم. مگر این که دوست خوبم آقای کفاشیان باشد من در آن صورت کنار می‌کشم و برای پست نایب رئیس اول یا دوم ثبت نام می‌کنم و به این شکل کارم را در فدراسیون فوتبال شروع می‌کنم.
فیلم ۸ تایی‌ها؟!
علی فتح‌ا…‌زاده اما ظاهرا بده دنبال باخت ۸ تایی پرسپولیس مقابل استقلال نیز هست. وی چندی قبل گفت : تلاش‌های زیادی برای پیدا کردن فیلم‌های این بازی شده است اما فعلا سندی که به آن دسترسی پیدا کردیم همان آرشیو کیهان است. وی ادامه داد: حتی حمید درخشان یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شکست تیمش برابر تیم استقلال را تایید کرده بود. حمید درخشان در توضیح حرف مدیر عامل سابق استقلال گفت: ایشان خواب دیده و امیدوارم تعبیر خوابشان این باشد که رئیس فدراسیون می‌شوندو من را سرمربی تیم ملی می‌کنند! درخشان از شوخی که عبور می‌کندمی‌گوید:احتمالا نام من را اشتباه گفته‌اندو کسی دیگری در این باره با آقای فتح‌ا…‌زاده حرف زده است. درخشان ادامه می‌دهد؛ شاید هم آقای فتح‌ا…‌زاده چیزی مثل دروغ ۱۳ به زبان آورده است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا