برنامه ۹۰ تحریم شد؟+عکس

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «متاسفانه چند روزی است که جوی در فضای مجازی مبنی بر تحریم برنامه نود راه افتاده است که به عقیده من کار درستی نیست. من مخالف این اتفاق هستم چرا که حتی از شنیدن کلمه تحریم هم بیزارم. بنده هم در صفحه شخصی خود و هم در …

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «متاسفانه چند روزی است که جوی در فضای مجازی مبنی بر تحریم برنامه نود راه افتاده است که به عقیده من کار درستی نیست. من مخالف این اتفاق هستم چرا که حتی از شنیدن کلمه تحریم هم بیزارم. بنده هم در صفحه شخصی خود و هم در مصاحبه ای که با اصحاب رسانه داشتم انتقاد خود را نسبت به عادل فردوسی پور اعلام کردم و از او به خاطر برخی گفته هایش گله کردم اما با تحریم و تخریب و هر چیزی شبیه آن موافق نیستم. از شما دوستان خوبم نیز خواهش می کنم با این جریان همراه نشوید. یا علی».

برنامه 90 تحریم شد؟+عکس

حالا مشخص نیست که تحریم برنامه نود فقط در حد شایعه است یا برخی افراد در این راستا فعالیت کرده اند تا فردوسی پور نتواند مثل گذشته در فوتبال تاثیرگذار باشد. البته این اتفاق با توجه به اینکه مجری برنامه نود این روزها مخالفان زیادی در جامعه فوتبال دارد، بعید هم نیست. باید امشب نشست و دید که آیا عادل دربرنامه نود واکنشی به این موضوع خواهد داشت یا خیر.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا