پایان تولید سری Xperia Z گوشی‌های سونی

به گزارش موبنا، شرکت سونی در کنگره جهانی MWC 2016 برای نخستین بار از سری X گوشی‌های خود رونمایی کرد تا نسل جدید محصولات متفاوت را ارایه دهد. سونی امروز یک بیانیه رسمی منتشر کرد و در آن تمام جزییات مربوط به پایان فعالیت سری محصولات Z را توضیح داد. در این بیانیه گفته شد: …

به گزارش موبنا، شرکت سونی در کنگره جهانی MWC 2016 برای نخستین بار از سری X گوشی‌های خود رونمایی کرد تا نسل جدید محصولات متفاوت را ارایه دهد.

سونی امروز یک بیانیه رسمی منتشر کرد و در آن تمام جزییات مربوط به پایان فعالیت سری محصولات Z را توضیح داد.

در این بیانیه گفته شد: «سری گوشی‌های Xperia Z به پایان فعالیت‌های خود رسیده است. سری محصولات Xperia X فصل جدیدی از خدمات موبایلی سونی را ارایه می‌دهد و استراتژی‌های جدید ما را معرفی می‌کند. در حالی که Xperia Z بهترین فناوری‌ها و خدمات سونی را در قالب گوشی هوشمند به دست کاربران جهان می‌رساند، سری محصولات Xperia X بر هوشمندی، سازگاری هرچه بیشتر دوربین با نیاز کاربران، توان باتری و طراحی بهتر سخت‌افزاری/نرم‌افزاری تاکید دارد».

به هر حال این خبر به صورت رسمی منتشر شد که تولید سری گوشی‌های Xperia Z سونی متوقف شده است و بر این اساس تمام شایعات منتشر شده در مورد Xperia Z6 را می‌بایست کنار گذاشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا