لپ‌تاپ دوکاره لنوو ۷۰ درصد تخفیف خورد

به گزارش موبنا، این دستگاه از هم‌اکنون یک تخفیف قابل ملاحظه را شامل شده است تا کاربران بتوانند آن را برای دوره زمانی محدود با کاهش قیمت ۵۳۰ دلاری خریداری کنند. این لپ‌تاپ به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر به آسانی می‌تواند صفحه‌کلید سخت‌افزاری را از آن جدا کند تا یک تبلت در اختیار …

به گزارش موبنا، این دستگاه از هم‌اکنون یک تخفیف قابل ملاحظه را شامل شده است تا کاربران بتوانند آن را برای دوره زمانی محدود با کاهش قیمت ۵۳۰ دلاری خریداری کنند.

این لپ‌تاپ به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر به آسانی می‌تواند صفحه‌کلید سخت‌افزاری را از آن جدا کند تا یک تبلت در اختیار داشته باشد.

لپ‌تاپ دو کاره لنوو هم‌آکنون ۲۷۰ دلار قیمت دارد و اگرچه این رقم باورنکردنی است، ولی از امروز آمریکایی‌ها توانستند Thinkpad Yoga را با همین قیمت بخرند.

فروشگاه اینترنتی آمازون تخفیف مذکور را در لیست محصولات خود برای بازار آمریکا اعمال کرد و البته گفته شد که این فروش ارزان تنها برای چند روز ادامه پیدا می‌کند.

با پرداخت ۲۷۰ دلار می‌توانید یک لپ‌تاپ دو کاره در اختیار بگیرید که به پردازنده چهار هسته‌ای N2940 اینتل با توان ۱.۸۳ گیگاهرتز مجهز شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی، رم ۴ گیگابایتی، حافظه جامد ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه Pro سیستم عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا