دستیار دیجیتالی Siri اپل روی رایانه‌های مک

به گزارش موبنا، این طور که آخرین شایعات منتشر شده نشان می‌دهد، در سال ۲۰۱۶ میلای این آرزو محقق می‌شود تا بالاخره صاحبان رایانه‌های مک هم بتوانند Siri را در اختیار داشته باشند. شرکت اپل در نظر دارد قابلیت‌های Siri را مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای Mac OS X 10.12 ارایه دهد. پیش‌بینی شده است …

به گزارش موبنا، این طور که آخرین شایعات منتشر شده نشان می‌دهد، در سال ۲۰۱۶ میلای این آرزو محقق می‌شود تا بالاخره صاحبان رایانه‌های مک هم بتوانند Siri را در اختیار داشته باشند.

شرکت اپل در نظر دارد قابلیت‌های Siri را مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای Mac OS X 10.12 ارایه دهد. پیش‌بینی شده است از این سیستم عامل در کنفرانس سالانه WWDC در تابستان امسال رونمایی شود و از پاییز پیش‌رو کاربران رایانه‌ای اپل بتوانند قابلیت‌های آن را در اختیار بگیرند.

لازم به ذکر است از سال ۲۰۱۲ به بعد برخی نسخه‌های Siri به صورت آزمایشی برای سیستم عامل Mac OS X عرضه شد. ولی امسال عموم کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

دستیار دیجیتالی Siri برای رایانه‌های مک از طریق منوی اصلی خدمات خود را ارایه می‌دهد و سپس به صورت فعال در قسمت پایین و سمت راست صفحه قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا