ال‌جی امسال گوشی Nexus تولید نمی‌کند

به گزارش موبنا، گوشی‌های Nexus تولید شده در شرکت ال‌جی معمولا با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌اند و از آنجایی که قابلیت فراوان و قیمت ارزان دارند، همواره با فروش بالا مواجه می‌شوند. به هر حال در این زمینه اخبار نه چندان خوب منتشر شده است. شرکت کره‌ای ال‌جی تصمیم دارد برای سال ۲۰۱۶ میلادی …

به گزارش موبنا، گوشی‌های Nexus تولید شده در شرکت ال‌جی معمولا با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌اند و از آنجایی که قابلیت فراوان و قیمت ارزان دارند، همواره با فروش بالا مواجه می‌شوند.

به هر حال در این زمینه اخبار نه چندان خوب منتشر شده است. شرکت کره‌ای ال‌جی تصمیم دارد برای سال ۲۰۱۶ میلادی هیچ گوشی هوشمندی را در سری محصولات Nexus تولید نکند.

این خبر را سخنگوی شرکت ال‌جی منتشر کرد و به صورت رسمی توضیح داد این یک تصمیم مدیریتی بوده است. او گفت شرکتش برای سال جاری میلادی هیچ محصولی را به عنوان مدل بعدی Nexus 5X تولید نمی‌کند که آرم شرکت ال‌جی روی آن نقش بسته باشد.

البته خروج ال‌جی از چرخه تولید Nexus به این معنی نیست که طی سال جاری مدل جدید این گوشی هوشمند ساخته نمی‌شود. برخی منابع آگاه اعلام کردند که هوواوی چینیاز هم اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا