شایع‌ترین دلیل مرگ ایرانی ها

دکتر بابک شریف کاشانی در آستانه برگزاری پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، اظهار کرد: بیماری های قلبی و عروقی از شایع ترین علت های مرگ و میر در ایران بوده و نارسایی قلب در صدر جدول بیماری های قلبی قرار دارد. وی افزود: به همین دلیل در پنجمین دوره از کنگره بین المللی …

دکتر بابک شریف کاشانی در آستانه برگزاری پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، اظهار کرد: بیماری های قلبی و عروقی از شایع ترین علت های مرگ و میر در ایران بوده و نارسایی قلب در صدر جدول بیماری های قلبی قرار دارد.

وی افزود: به همین دلیل در پنجمین دوره از کنگره بین المللی نارسایی قلبی ایران به مسائلی از جمله مشکلات قلبی و عروقی که منجر به نارسایی قلبی می شود، داروهایی که به تازگی وارد بازار شده اند، روش های جدید درمانی، یافته های جدید در حوزه پیوند، پرستاری قلب و غیره پرداخته خواهد شد و پزشکان داخلی فرصت مناسبی را برای تبادل اطلاعات با پزشکان خارجی بدست می آورند.

دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران، یادآور شد: این دوره از کنگره نسبت به دوره های گذشته دارای مطالبى با وسعت و عمق بیشتری بوده و پزشکان ایرانی در حوزه قلب و عروق اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که می توانند به پزشکان خارجی معرفی کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا