امین زندگانی در نقش شهید حادثه منا

فیلم سینمایی شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» قاری بین‌المللی قرآن کریم که درفاجعه منا به درجه رفیع شهادت نایل شد، با نام «خانمْ سادات » و ایفای نقش این شهید از سوی «امین زندگانی» پروانه ساخت دریافت کرد. روابط عمومی این فیلم اعلام کرد:«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که به کارگردانی …

فیلم سینمایی شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» قاری بین‌المللی قرآن کریم که درفاجعه منا به درجه رفیع شهادت نایل شد، با نام «خانمْ سادات » و ایفای نقش این شهید از سوی «امین زندگانی» پروانه ساخت دریافت کرد.

روابط عمومی این فیلم اعلام کرد:«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که به کارگردانی مریم ابراهیم‌وند در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می‌پردازد.

بنا بر این گزارش، این فیلم سینمایی قرار است در ۱۲۰ دقیقه به زندگی‌نامه این شهید در فاجعه منا بپردازد.

براساس این گزارش، قرار است برای تصویر سازی محل این فاجعه به بازسازی صحنه‌های این فاجعه پرداخته شود و برخی دیگر از صحنه‌ها نیز به صورت ویژوال افکت تداعی کننده لحظات اتفاق این فاجعه دلخراش باشد.

این فیلم با پلان‌هایی از کودکی این شهید آغاز و با تصویربرداری در مناطقی که تداعی کننده رمی‌جمرات است پایان می‌یابد و به لحظات عرفانی قبل از شهادت تاکید دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا