رحمتی نصف استقلال است!

بازی استقلال مقابل گسترش ‌فولاد چطور بود؟ من سبک بازی استقلال را نپسندیدم. از نظر نتیجه خوب بودند اما از لحاظ فنی ضعف‌های زیادی داشتند. اگر رحمتی آن پنالتی را مهار نمی‌کرد، خدا می‌داند چه سرنوشتی برای استقلال رقم می‌خورد. رحمتی واکنش فوق‌العاده‌ای روی آن پنالتی داشت! بله، به نظر من رحمتی نصف استقلال است. …

بازی استقلال مقابل گسترش ‌فولاد چطور بود؟

من سبک بازی استقلال را نپسندیدم. از نظر نتیجه خوب بودند اما از لحاظ فنی ضعف‌های زیادی داشتند. اگر رحمتی آن پنالتی را مهار نمی‌کرد، خدا می‌داند چه سرنوشتی برای استقلال رقم می‌خورد.

رحمتی واکنش فوق‌العاده‌ای روی آن پنالتی داشت!

بله، به نظر من رحمتی نصف استقلال است. اگر رحمتی نبود، استقلال اینجای جدول قرار نداشت و قطعاً پایین‌تر بود.

نوشته های مشابه

ضعف اصلی استقلال در کدام جناح است؟

استقلال بازیساز ندارد و کسی نیست که خلاقیت فردی برای طراحی حملات این تیم داشته باشد. این مشکل اصلی استقلال است.

چرا استقلال و پرسپولیس خالی از ستاره شده‌اند؟

زمان ما جدا از ۱۱ بازیکن داخل زمین چند بازیکن ستاره هم روی نیمکت بودند اما حالا خود من برخی از بازیکنان استقلال یا پرسپولیس را که می‌بینم، نمی‌شناسم.

تماشاچیان زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند.

بله فوتبال بدون تماشاچی صفایی ندارد. این نشان می‌دهد که اگر قیمت بلیت‌ها کم شود، هواداران استقبال می‌کنند. زمان ما هم اگر در یک بازی تماشاچی به استادیوم نمی‌آمد، حس و حال خوبی نداشتیم، چون این هواداران هستند که به بازی هیجان می‌دهند و آن را لذت‌بخش می‌کنند. در خصوص سبک بازی استقلال هم باید بگویم خودم با مظلومی در این مورد صحبت کردم و به او گفتم اگر قرار باشد تیم این‌طوری بازی کند، قطعاً در تداوم بازی‌های لیگ دچار مشکل خواهد شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا