افشارزاده: شیحی بازیکن خوبی است

بهرام افشارزاده درباره تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی، اظهارات کرار جاسم و … صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید: * چطور شد که تصمیم گرفتید قرارداد مهدی رحمتی را برای سه سال دیگر تمدید کنید؟ همان‌طور که رحمتی عنوان کرد باشگاه با صداقت رفتار کرد. ما تا یک کلمه صحبت کردیم، رحمتی قبول کرد …

بهرام افشارزاده درباره تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی، اظهارات کرار جاسم و … صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* چطور شد که تصمیم گرفتید قرارداد مهدی رحمتی را برای سه سال دیگر تمدید کنید؟

همان‌طور که رحمتی عنوان کرد باشگاه با صداقت رفتار کرد. ما تا یک کلمه صحبت کردیم، رحمتی قبول کرد که قراردادش را بلافاصله امضا کند. در این بین سازمان لیگ نباید اعلام می‌کرد که قرارداد رحمتی با استقلال اعتباری ندارد. امضای رحمتی برای ما اعتبار زیادی دارد و به زودی قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت خواهد شد. ما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم اما این صحبت‌ها فضای معنوی را خدشه‌دار می‌کند. رحمتی جزو بازیکنان استثنایی استقلال است و برای اینکه حسن نیت‌مان را نشان دهیم در گام اول توافقی بین باشگاه و رحمتی صورت گرفت که این توافق‌نامه در باشگاه موجود است. به زودی نیز قراردادش ثبت می‌شود.

* اینکه گفته می‌شود در قرارداد رحمتی قید شده که در صورت آمدن امیر قلعه‌نویی قرارداد او فسخ خواهد شد، صحت دارد؟

اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. قلعه‌نویی قابل احترام است و هر فردی هم کار خودش را خواهد کرد.

* با عادل شیحی بازیکن مراکشی به توافق رسیدید؟

بله، با این بازیکن توافق شده است. شیحی به آلمان رفته و صبح شنبه هفته آینده قراردادش امضا خواهد شد. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل خواهد بود و اگر به تعهدات‌مان عمل کنیم و او نیز مورد تأیید فنی باشد، قراردادش تمدید خواهد شد. شیحی بازیکن خوبی است و همان‌طوری که پرویز مظلومی نیاز به بازیکن داشت برای جذب بازیکن در پستی که نیاز داشت، اقدام کردیم.

* جالب است که با وجود اینکه ۹ بازی بیشتر به پایان لیگ باقی نمانده، اصرار دارید بازیکن جذب کنید …

ما به چیزی که مظلومی درخواست کرده بود، عمل کردیم. در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل هم دنبال بازیکنان داخلی مورد نظر او رفتیم، اما باشگاه‌‌های آنها مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری را از ما درخواست کردند! ما که نمی‌توانستیم این بازیکنان را بدهیم. تا روز آخر پیگیر پیوستن بازیکن سپاهان (رسول نویدکیا) بودیم اما مدیرعامل این باشگاه تحت‌تاثیر افکار عمومی اصفهانی‌ها قرار گرفت.

* داستان پرداخت مطالبات لاوره از سوی باشگاه استقلال صورت گرفت یا سعید آلوسی مشاورتان؟

ما بدهی این بازیکن را پرداخت کردیم و آلوسی تنها رابط بود. آلوسی هیچ کمکی نکرد و نباید هم مصاحبه‌ای انجام می‌داد. پول سازمان لیگ هم مربوط به بدهی قبلی این سازمان به استقلال بود و ربطی به طلب لاوره نداشت. از آلوسی که خودش ورزشی است، بعید بود که چنین صحبت‌هایی انجام دهد.

* کرار جاسم هم در اظهارنظری گفته که شما قول داده بودید که مطالبات و طلاهای همسرش را بازگردانید.

نمی‌دانم چرا رسانه‌ها با بازیکنی که از ایران رفته است، مصاحبه می‌کنند. از محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه خواسته‌ایم پیگیر اظهارات کرار باشد تا در صورتی که نتواند ادعایش را ثابت کند، شکایت کنیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا