ابراهیم‌زاده: ذوب آهن مسنجم بازی کرد

منصور ابراهیم زاده درباره پیروزی سپاهان و ذوب آهن در دیدارهای روز گذشته لیگ قهرمانان آسیا، اظها‌ر کرد: قبل از مسابقه گفته بودم که باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی با باشگاهی متفاوت است و تیم‌های ایرانی با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند. طبیعی بود که سپاهان مقابل النصر تهاجمی بازی کند. سپاهان در بازی‌های قبل هم …

منصور ابراهیم زاده درباره پیروزی سپاهان و ذوب آهن در دیدارهای روز گذشته لیگ قهرمانان آسیا، اظها‌ر کرد: قبل از مسابقه گفته بودم که باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی با باشگاهی متفاوت است و تیم‌های ایرانی با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند. طبیعی بود که سپاهان مقابل النصر تهاجمی بازی کند. سپاهان در بازی‌های قبل هم در ۱۵ دقیقه نخست گل زد، اما در این بازی توانست روند خوب خود را ادامه دهد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: وقتی مقابل تیم‌های خارجی به خصوص تیم‌های اماراتی گل می‌زنید شرایط برای آنها سخت می‌شود. این اتفاق در بازی قبل روی داد. بازیکنان سپاهان در این بازی همبستگی خود را از دست ندادند.

سرمربی سابق ذوب آهن درباره پایبندی استیماچ به اصول کاری خود و بازی ندادن به بازیکنان پا به سن گذاشته این تیم پس از حواشی به وجود آمده، گفت: خیلی طبیعی است که استیماچ به بازیکنانی میدان بدهد که به آنها باور دهد. پس از این که سپاهان از النصر پیش افتاد، استیماچ از بازیکنانی استفاده کرد که در بخش دفاعی بهتر بودند.

ابراهیم زاده درباره ذوب آهن نیز اظها‌ر کرد: ذوب آهن تیمی است که در بخش دفاعی و هجومی با برنامه عمل می‌کند. تعداد زیادی از بازیکنان این تیم تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند و به همین دلیل در ابتدای بازی به مشکل خورده بودند پس از زدن گل آرامش خود را حفظ کردند و به پیروزی رسیدند.

نوشته های مشابه

او با بیان این که مهم‌تر‌ین عامل برتری ذوب آهن نظم تیمی است، افزود: امیدوارم که در بازی‌ امروز تراکتورسازی هم به پیروزی برسد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا