مهدی رحمتی سه سال تا تاریخ سازی

۱-محمد بیاتی: از سال ۱۳۲۸ تا سال ۱۳۴۴ به مدت ۱۶ سال برای تیم استقلال بازی کرد البته او ملی پوش هم بود اما همواره زیر سایه مردانی چون امیر آقا حسینی و سپس عزیز اصلی قرار داشت، محمد بیاتی بیشترین مدت زمان حضور را در تیم فوتبال استقلال داشت. ۲- ناصر حجازی: برای استقلال …

۱-محمد بیاتی: از سال ۱۳۲۸ تا سال ۱۳۴۴ به مدت ۱۶ سال برای تیم استقلال بازی کرد البته او ملی پوش هم بود اما همواره زیر سایه مردانی چون امیر آقا حسینی و سپس عزیز اصلی قرار داشت، محمد بیاتی بیشترین مدت زمان حضور را در تیم فوتبال استقلال داشت.

۲- ناصر حجازی: برای استقلال ابتدا از سال‌های ۴۹ تا ۵۴ به مدت شش سال بازی کرد و سپس از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۵ به مدت شش سال دیگر حضور یافت تا ۱۲ سال برای تیمش بازی کرده باشد.

۳-وحید طالب لو: اولین بار در سال ۱۳۸۲ برای بزرگسالان استقلال بازی کرد هرچند تجربه حضور در سال ۸۰ برای تیم تلفیقی امید وبزرگسالان را در جام اتحادیه باشگاه‌ها هم داشت، علی ایحال او از سال ۸۲ تا سال ۸۹ به مدت ۸ فصل برای استقلال بازی کرد وسپس در سال ۹۳ به استقلال بازگشت تا نهمین و دهمین فصل حضور در استقلال را تجربه کند.

۴-مهدی رحمتی: از سال ۱۳۸۴ به استقلال آمد و ۲ فصل با این تیم بود ودر سال ۹۰ به این تیم برگشت و ۳ فصل بازی کرد و دوباره جدا شده و امسال بار دیگر به استقلال آمد تا ششمین فصل را تجربه کند. او با تمدید ۳ ساله قرار دادش به ۹ سال حضور در استقلال می‌رسد.

۵-حجت الله خاکسار تهرانی: سال ۵۵ به استقلال آمد و تا سال ۱۳۶۳ به مدت ۹ سال برای آبی‌ها بازی کرد اما در اکثر این سال‌ها او ذخیره ناصر حجازی بود.

۶-پرویز برومند: از سال ۷۶ تا ۸۳ ۷ فصل را در تیم فوتبال استقلال سپری کرد. او ملی پوش ویکی از بهترین‌های تاریخ استقلال بود.

۷-حمدالله آقابابازاده (معروف به حمید بابازاده): از سال ۶۹ تا ۷۴ شش فصل برای استقلال بازی کرد.

به جز این نفرات افراد دیگری هم بوده‌اند که بین ۳ تا ۵ فصل در استقلال حاضر بوده‌اند نفراتی مثل:

۱-مرحوم فتح الله مین باشیان
۲-پیر کارلو (اهل لهستان)
۳-منوچهر تیور چی
۴-منصوررشیدی
۵-حمید ملک احمدی
۶-مجید رضایی
۷-احمدرضا عابدزاده
۸-محمد علی یحیوی
۹-بهزاد غلامپور
۱۰-هادی طباطبایی
۱۱-محمد محمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا