آذری: جای سرخابی‌ها در آسیا خالی است

سعید آذری در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل لخویا قطر گفت: گام اول را در آسیا محکم برداشته‌ایم و باید از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر کنم، همچنین از پرسنل زحمتکش باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن هم باید تشکر کنم. من این پیروزی را به کارکنان کارخانه ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. از اینکه سپاهان …

سعید آذری در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل لخویا قطر گفت: گام اول را در آسیا محکم برداشته‌ایم و باید از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر کنم، همچنین از پرسنل زحمتکش باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن هم باید تشکر کنم. من این پیروزی را به کارکنان کارخانه ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. از اینکه سپاهان هم پیروز شد خوشحالم.

وی در مورد اینکه لخویا تیم پرامکانات و پولداری بود، گفت: یک ماه پیش بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفتم شاید این باشگاه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از ما جلوتر باشند، اما ما از نظر نیروی انسانی برتر از حریفان هستیم و دیدید که همین اتفاق هم افتاد. بازیکنان ما شایسته خود را ثابت کردند و کادر فنی ما هم شایستگی‌شان را نشان دادند، شکست دادن تیم قطری در خود قطر کار آسانی نبود.

وی در مورد میزبانی تیم لخویای قطر گفت: مدیران مجموعه ذوب‌آهن و فولادشهر تلاش زیادی کردند تا ورزشگاه فولادشهر تجهیز شود، ۸۰۰ میلیون تومان هزینه تجهیز ورزشگاه فولادشهر شد، باید از اردشیر افضلی معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن تشکر کنم که کار جهادی انجام داد و ورزشگاه‌های ملت و فولادشهر را تجهیز کرد.

آذری با اشاره به پتانسیل فوتبال ایران گفت: همیشه گفته‌ام نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، آنچه که باید پیش‌بینی کرد این است که تا سر حد امکان تلاش انجام شود و بازیکنان ما شب گذشته این کار را انجام دادند، خدا هم به ما لطف داشت، البته می‌توانستیم بیش از یک گل هم به لخویا بزنیم، هجمه زیادی علیه اصفهانی‌ها درست شده بود که اکنون شاهد آن هستیم هر دو تیم اصفهانی در آسیا در صدر جدول هستند. هر چند راه سختی را در پیش داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم فصل آینده استقلال و پرسپولیس در آسیا حضور داشته باشند و با حضور آنها مربع قدرت فوتبال ایران در آسیا تکمیل شود. جای پرسپولیس و استقلال در آسیا خیلی خالی است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا