ستایش سرمربی لخویا از ذوب آهن ایران

جمال بلماضی، سرمربی این تیم قطری اعتراف کرد که ذوب آهن بازی تاکتیکی و خوبی را به نمایش گذاشت اما در عین حال گفت که تیم او هم در این دیدار بد شانس بود و می‌توانست به پیروزی برسد. او بعد از بازی گفت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های …

جمال بلماضی، سرمربی این تیم قطری اعتراف کرد که ذوب آهن بازی تاکتیکی و خوبی را به نمایش گذاشت اما در عین حال گفت که تیم او هم در این دیدار بد شانس بود و می‌توانست به پیروزی برسد.

او بعد از بازی گفت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنیم و در نهایت هم بازنده بازی شدیم و باید به تیم حریف تبریک گفت. باید بگویم که دو مشکل اساسی باعث شکست ما در این دیدار بود؛ نخست اینکه در خط حمله فعالیت لازم را نداشتیم تا جایی که حداقل ۶ فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و دروازبان حریف هم بسیار خوب ظاهر شد و دوم اینکه بد شانس بودیم.

بلماضی ادامه داد: باید اعتراف کرد که نماینده ایران تاکتیکی و با نظم بازی کرد. آنها هیچ گونه فضایی را در اختیار ما قرار ندادند و به خوبی آماده این دیدار شده بودند. تیم ذوب آهن بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود و چشم به ضد حملات دوخته بود. آنها روی یک فرصت نصف و نیمه گل پیروزی را به ثمر رساندند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر ادامه داد: شکست به این معنا نیست که ما کم کاری کرده‌ایم یا این که حریف خود را دست کم گرفتیم، بلکه باید اعتراف کرد که تیم حریف بازی بسیار تاکتیکی را به نمایش گذاشت و با برنامه عمل کرد. ما نه پویایی لازم را داشتیم و نه سرعت. بازی سخت و خسته کننده‌ای که برابر الجیش به نمایش گذاشتیم روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت و آنها برای این دیدار خسته بودند. رقابت در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و نیاز به توان بدنی بسیار بالایی دارد.

نوشته های مشابه

او در پایان سخنان خود گفت: این دیدار به پایان رسیده است و باید آن را فراموش کرد. بدون شک دیدار برگشت در ایران سخت‌تر است اما ما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا جبران کنیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا