روبن: باید بازی را اداره می‌کردیم

به نقل از مدیاست، بایرن مونیخ شروعی طوفانی برابر یوونتوس داشت و موفق شد در دیدار برابر این تیم در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند اما شاگردان آلگری در یووه به خود آمدند و موفق شدند که هر دو گل خورده را جبران کنند تا بازی در …

به نقل از مدیاست، بایرن مونیخ شروعی طوفانی برابر یوونتوس داشت و موفق شد در دیدار برابر این تیم در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند اما شاگردان آلگری در یووه به خود آمدند و موفق شدند که هر دو گل خورده را جبران کنند تا بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسد.

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ از اینکه تیمش نتوانسته در این دیدار به پیروزی برسد ناراحت است. او بعد از بازی گفت: باید بعد از این که با دو گل از حریف پیش افتادیم آرامش خود را حفظ و بازی را اداره می کردیم. در رختکن همه بازیکنان ناراحت بودند و احساس ناامیدی داشتند.

او ادامه داد: برابر تیم بزرگی چون یوونتوس باید بازی را اداره کرد و با عجله عمل نکرد. باید برابر این تیم تا پایان بازی با تمرکز بالا بازی می کردیم. متاسفانه پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم و نباید اجازه می دادیم که دروازه ما دو بار باز شود. در نیم ساعت پایانی بازیکنان یوونتوس فشار زیادی به خط دفاعی ما آوردند و باید آرامش خود را حفظ می کردیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا