شبکه اجتماعی مخصوص علاقه مندان سینما

این شبکه اجتماعی فهرست آخرین فیلم های اکران شده را منتشر می کند. جزییات کامل در مورد هر فیلم را ارائه می دهد، آگهی های تبلیغاتی فیلم ها را در اختیار کاربران می گذارد و همه اخبار و اطلاعات در این زمینه را پوشش می دهد. مشترکان این شبکه اجتماعی مخی توانند به صورت رایگان …

این شبکه اجتماعی فهرست آخرین فیلم های اکران شده را منتشر می کند. جزییات کامل در مورد هر فیلم را ارائه می دهد، آگهی های تبلیغاتی فیلم ها را در اختیار کاربران می گذارد و همه اخبار و اطلاعات در این زمینه را پوشش می دهد. مشترکان این شبکه اجتماعی مخی توانند به صورت رایگان خلاصه فیلم های سینمایی را مشاهده کنند و ضمن در اختیار گرفتن جزییات کامل، از نحوه اکران آن هم مطلع شوند.

شرکت Flixster که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو واقع شده است، فعالیت خود را در سال ۲۰۰۷ میلادی آغاز کرد و ابتدا در قالب یک سایت اینترنتی اخبار سینما را منتشر می کرد و از سال ۲۰۰۸ که توسط شرکت فیلمسازی Time Warner خریداری شد، در قالب شبکه اجتماعی مستقل به فعالیت های خود ادامه داد.

شبکه اجتماعی مخصوص علاقه مندان به سینما

این پلتفرم هم اکنون به قدری فعالیت های خود را گسترده کرده که کاربران از داخل آن می توانند بلیت فیلم های مورد علاقه خود را هم خریداری کنند. در صفحه نخست این شبکه اجتماعی کلیدی با نام «در اختیار گرفتن بلیت و سانس ها» تعبیه شده که امکان خرید بلیت را فراهم می کند. در کنار آن کلید دیگری با نام «سانس ها» وجود دارد که کاربران از طریق آن می توانند زمان نمایش هر فیلم در هر سینما را به صورت جداگانه مشاهده کنند. این شبکه اجتماعی با سایت اینترنتی Movie Tickets.com همکاری می کند تا امکان خرید بلیت ها توسط کاربران جهانی فراهم شود.

این شبکه اجتماعی پلتفرم ویژه ای را با نام Ultra Violet در اختیار گرفته است که امکان تماشای فیلم ها روی دیگر پلتفرم ها را هم فراهم می کند. بر این اساس کاربران از طریق پلتفرم مذکور می توانند آگهی های تبلیغاتی یا خلاصه فیلم های مورد نظر خود را در فیس بوک، توییتر، Bebo و … هم مشاهده کنند.

این ابزار همچنان قابلیت امتیاز دهی به فیلم ها، بررسی های کاربری، پرسش های متداول و … را هم فراهم می کند. شایان ذکر است که تمام قابلیت های این شبکه اجتماعی به صورت رایگان عرضه می شود و کاربران پس از بارگزاری ابزار مربوطه روی دستگاه موبایلی خود می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این شبکه اجتماعی علاوه بر آنکه از طریق سایت اینترنتی خود در رایانه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد، برای سیستم عامل های اندروید، iOS، ویندوز فون و بلک بری هم اپلیکیشن ویژه ارائه کرده تا کاربران بتوانند روی انواع مختلف دستگاه های موبایلی به آن دسترسی داشته باشند.

شبکه اجتماعی Flixster هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون مشترک جهانی دارد و البته با سیاست هایی که برای سال ۲۰۱۶ میلادی در نظر گرفته است، پیش بینی می کند به بزرگترین پلتفرم مخصوص فیلم های سینمایی تبدیل شود. شبکه اجتماعی Flixter با تمام قابلیت ها و خدماتی که ارائه می دهد، تنها ۷۵ کارمند دارد و سرویس های آن به ۲۰ زبان مختلف ارائه می شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا