پروژه مشترک برد پیت و تونی کاشنر

  به گزارش هالیوود ریپورتر، کاشنر نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس امریکایی که نویسندگی فیلم‌های معروفی مانند «مونیخ» و «لینکلن» – هر دو ساخته استیون اسپیلبرگ – را در کارنامه خود دارد، برای نگارش سناریوی این پروژه جدید انتخاب شده است. کتاب «او ماه را می‌خواست: جنون و نبوغ پزشکی دکتر پری بیرد و جست‌وجوی دخترش برای …

پروژه مشترک برد پیت و تونی کاشنر

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، کاشنر نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس امریکایی که نویسندگی فیلم‌های معروفی مانند «مونیخ» و «لینکلن» – هر دو ساخته استیون اسپیلبرگ – را در کارنامه خود دارد، برای نگارش سناریوی این پروژه جدید انتخاب شده است.

کتاب «او ماه را می‌خواست: جنون و نبوغ پزشکی دکتر پری بیرد و جست‌وجوی دخترش برای شناخت او» نوشته می‌می بیرد و ایو کلاکستن به عنوان منبع اقتباس پروژه سینمایی جدید برد پیت و کمپانی فیلمسازی‌اش – «پلان بی» – انتخاب شده است.

می‌می بیرد دختر پری بیرد است؛ پزشکی که به افسردگی حاد مبتلا می‌شود و در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ تحت درمان قرار می‌گیرد. اگرچه در آن زمان علم آن‌قدر پیشرفته نبود که درمان دقیق و مناسبی برای بیماری‌های روحی و روانی وجود داشته باشد.

می‌می‌ بیرد در کتاب خاطراتش به کشف دست‌نوشته‌ای از پدرش اشاره می‌کند که بیانگر جزییات تلاش او برای فرار، طلاق و از دست رفتن اعتبارش در جامعه پزشکی بوده است. بعد از آن می‌می می‌کوشد با کنار هم قرار دادن شرایط غم‌انگیز چندین دهه قبل (و پیش از آن که پدرش در سن شش سالگی او را ترک کند)، به تصویر مخدوش پدرش در جامعه پزشکی آن دوران اعتباری دوباره ببخشد و از درد و رنج بیماران مبتلا با اختلال‌های روحی و روانی سخن بگوید.

هنوز مشخص نیست که آیا برد پیت علاوه بر تهیه‌کنندگی، در نقش شخصیت اصلی فیلم نیز جلوی دوربین خواهد رفت یا نه.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا