رنو، آماده معرفی مگان استیشن +عکس

رنو آماده است تا از مدل جدید مگان استیشن خود در روزهای آینده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ برای بازار جهانی رونمایی کند. مگان همین حالا نیز در بازار اروپا حضور دارد و رنو قصد دارد تا یک عضو کاربردی‌تر به خانواده این سری از محصولات خود اضافه کند. در نمایشگاه اتومبیل سوئیس، این خودروساز فرانسوی …

رنو آماده است تا از مدل جدید مگان استیشن خود در روزهای آینده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ برای بازار جهانی رونمایی کند. مگان همین حالا نیز در بازار اروپا حضور دارد و رنو قصد دارد تا یک عضو کاربردی‌تر به خانواده این سری از محصولات خود اضافه کند. در نمایشگاه اتومبیل سوئیس، این خودروساز فرانسوی قرار است که نسخه سطح بالای مگان استیت GT را به نمایش بگذارد.

معرفی رنو مگان استیشن

البته رنو هنوز اطلاعات زیادی در مورد این مدل منتشر نکرده است، ولی گفته می‌شود که این اولین استیشن سگمنت C خواهد بود که از سیستم فرمان چهار چرخ ۴CONTROL بهره‌ می‌برد. این سیستم فرمان «می‌تواند یک هندلینگ دینامیک دقیق در راه‌های پر پیچ و خم فراهم کند و یک لذت رانندگی واقعی را به همراه دارد». همچنین در مگان استیشن، یک طراحی متفاوت سپرها با هواکش‌های عریض‌تر در جلو، طراحی ویژه شبکه لانه‌زنبوری بر روی جلوپنجره، لوله‌های اگزوز کرومی و یک دیفیوزر تهاجمی در عقب استفاده شده است.

معرفی رنو مگان استیشن

جزئیات فنی دقیق این خودرو در حال حاضر در دسترس نیستند، ولی احتمالاً نباید تغییر چندانی نسبت به موتور مگان هاچ‌بک داشته باشیم. در نتیجه، مشتریان این مدل احتمالاً می‌تواند از بین سه موتور بنزینی شامل TCe 100، ۱۳۰ و ۲۰۵ و سه موتور دیزل، شامل dCi 90، ۱۱۰ و ۱۳۰، یکی را برای پیشرانه انتخاب کنند. اول ماه مارس میلادی، مگان استیشن جدید اولین حضور رسمی خود را در موتور شوی ژنو تجربه خواهد کرد و شاید در همان زمان، اطلاعات کامل از آن در اختیار قرار گیرد.

معرفی رنو مگان استیشن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا