وقتی جنیفر آنیستن اشک می ریزد

آنیستن ۴۷ ساله که با بازی در نقش ریچل گرین در سریال پرطرفدار «فرندز» به اوج شهرت رسید، در میان ۴۰ بازیگری بود که شب گذشته در برنامه بزرگداشت جیمز بروز حضور یافتند تا به کارگردان باسابقه سریال‌های محبوبی مانند «فرندز»، «تاکسی»، «نظریه بیگ بنگ»، «ویل و گریس»، «مایک و مالی» و … ادای دین …

آنیستن ۴۷ ساله که با بازی در نقش ریچل گرین در سریال پرطرفدار «فرندز» به اوج شهرت رسید، در میان ۴۰ بازیگری بود که شب گذشته در برنامه بزرگداشت جیمز بروز حضور یافتند تا به کارگردان باسابقه سریال‌های محبوبی مانند «فرندز»، «تاکسی»، «نظریه بیگ بنگ»، «ویل و گریس»، «مایک و مالی» و … ادای دین کنند. جیمز باروز تا امروز بیش از ۱۰۰۰ قسمت سریال و برنامه تلویزیونی مختلف را جلوی دوربین برده است.

این برنامه دو ساعته با عنوان «بزرگداشت جیمز باروز با حضور همه ستاره‌ها» روی آنتن رفت و در جریان آن، جنیفر آنیستن به همراه کورتنی کاکس، لیزا کودرو، دیوید شوییمر و مت لو  بلانک روی صحنه رفتند تا نظرشان را درباره کارگردان ۷۵ ساله بیان کنند.

آنیستن که در مقایسه با همکاران سابقش، بیش از همه از این تجدید دیدار احساساتی شده بود، گفت: «ما هر کاری از دست‌مان بربیاید برای جیم باروز انجام می‌دهیم چون او مسیر زندگی‌مان را تغییر داد.» بازی در نقش ریچل گرین علاوه بر شهرتی بی‌سابقه، جوایز معتبری مانند امی، گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران امریکا را برای آنیستن به همراه داشت. او در پایان صحبت‌هایش گفت: «ما دوستی، خانواده، دل‌شکستگی، بچه‌داری و همه چیز را در کنار هم تجربه کردیم. و همین‌طور تجربه فوق‌العاده عشقی که از سراسر دنیا دریافت کردیم.»

متیو پری بازیگر نقش چندلر بینگ نیز پیش از این از عدم حضورش در این برنامه خبر داده و گفته بود به خاطر اجرای نمایشی که در تئاتر لندن به روی صحنه خواهد رفت، نمی‌تواند در این تجدید دیدار شرکت کند.

مت لو بلانک که ایفاگر نقش جوئی تریبیانی در سریال «فرندز» بود، در تیرز تبلیغاتی این تجدید دیدار در واکنش به غیبت پری گفته بود: «یک نفرمان در این برنامه حضور نخواهد داشت. آرزو داشتیم در کنارمان بود. متی، دل‌مان برایت تنگ شده.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا