زوجی که ۱۵ بار ازدواج کرده اند

این زن و شوهر که هر دو کالیفرنیایی هستند، در سال ۱۹۹۶ ازدواج کرده‌اند و بعد از اولین سال ازدواج تصمیم گرفته‌اند که این اتفاق خوشایند را تکرار کنند؛ اما هر بار در یک کشور. زوجی که ۱۵ بار ازدواج کرده اند +عکس ایوان ۴۱ ساله و سوزان ۳۹ ساله است. سوزان یک معلم است …

این زن و شوهر که هر دو کالیفرنیایی هستند، در سال ۱۹۹۶ ازدواج کرده‌اند و بعد از اولین سال ازدواج تصمیم گرفته‌اند که این اتفاق خوشایند را تکرار کنند؛ اما هر بار در یک کشور.

زوجی که ۱۵ بار ازدواج کرده اند +عکس

ایوان ۴۱ ساله و سوزان ۳۹ ساله است. سوزان یک معلم است و آنها در یک سوپر مارکت با هم آشنا شدند و ۱۱ ماه بعد، این آشنایی منجر به ازدواج شد. ایوان در مقابل چشمان متعجب دانش‌آموزان سوزان در کلاس از وی خواستگاری کرد و او هم بلافاصله پذیرفت.

سوزان می‌گوید همسرش بهترین مرد دنیاست و زمانی که نامزد بودند برای اینکه هر صبح یادداشت عاشقانه‌ای برای او روی شیشه ماشینش بگذارد مسیری ۲۰ دقیقه‌ای را طی می‌کرده. او می‌گوید خیلی احساس خوشبختی می‌کند و امکان ندارد جایی بتواند این خوشبختی را با شخص دیگری تجربه کند.

اگرچه به عقیده خیلی‌ها این ازدواج‌ها هزینه زیادی برای این زوج به دنبال داشته است اما خود آنها معتقدند این عشق ارزش چنین هزینه‌ای را دارد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا