آیت الله جنتی: فتنه گران حق ندارند کمترین سهمی در مدیریت کشور داشته باشند

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر دیروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم قرچک که در مسجد جامع این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، خطاب به مردم، گفت: شما در صحنه‌های مختلف انقلاب راست‌ گفتار بودید که نشانه آن شهدای شما و حضور شما در همه صحنه‌هاست. وی …

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر دیروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم قرچک که در مسجد جامع این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، خطاب به مردم، گفت: شما در صحنه‌های مختلف انقلاب راست‌ گفتار بودید که نشانه آن شهدای شما و حضور شما در همه صحنه‌هاست.
وی با تأکید بر اینکه امروز مردم قرچک همان شور سال ۵۷ را دارند، اظهار داشت: همان‌ها که هنوز شور انقلابی سال ۵۷ را دارند مشت بر دهان آمریکا زده، در جنگ هشت ساله حضور یافته و دشمن را بیرون کردند و هر کجا که از آنان دعوت می‌شود حضور می‌یابند.
جنتی در ادامه گفت: همان‌ها در سوریه ایستاده‌اند و شهادت‌طلبانه به میدان می‌روند و دفاع مقدس هشت ساله را تکرار می‌کنند.
این کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر اینکه لایق محبت‌های مردم نیست، جهت نصرت مردم یمن و بحرین به درگاه الهی دعا کرد.
خط و نشان انقلابی
برای دخالت انگلیسی‌
مردم قرچک که به منظور مراسم بزرگداشت دو شهید مدافع حرم در مسجد جامع و مصلی این شهرستان حضور یافته‌اند در خلال مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره (س) شعارهای انقلابی سر دادند.
براساس این گزارش، شعار علیه «دخالت انگلیس در انتخابات ایران» و فتنه‌گران از جمله این شعارهاست.
حاضران در مراسم گرامیداشت شهدای حرم قرچک همچنین با فریادهای تکبیر خود سخنان مدیر مراسم مبنی بر لزوم رأی دادن به آیت‌الله جنتی در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری را تأیید کردند.
همچنین با ورود دبیر شورای نگهبان مردم قرچک با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «عمار رهبر آمد»، «جنتی دلاور پیرو خط رهبر» از وی استقبال کردند.
مردم قرچک همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای «به مظلومیت بهشتی – به سادگی رجایی» و «عمار رهبر! به کوری چشم انگلیس تا آخر با تو خواهیم ماند» از وی استقبال کردند.
وی افزود: برخی فتنه‌گران را به پست‌ها می‌گمارند. اما باید بدانند این پست‌ها غصبی است و این افراد حق گرفتن پست ندارند و در بررسی صلاحیت‌ها اگر کسی سابقه‌ای در فتنه داشت، رد صلاحیت می‌کردیم.
وی ادامه داد:‌ در انتخابات ۱۲ هزار نفر ثبت نام کردند که این حرکت نیز یک کار سیاسی بود اما صلاحیت همه این افراد مورد بررسی قرار گرفت و شورای نگهبان در این زمینه کار شبانه روزی انجام داد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا