دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای حضوری پر شور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ دعوت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت سرفراز و سربلند ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر همزمان با آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی …

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرفراز و سربلند ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر همزمان با آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی اسلام بر کفر قرار دارد و بار دیگر عزم خود را جزم کرده است تا در انتخاباتی پرشور، حساس و سرنوشت‌ساز شرکت کند تا علاوه بر پیام حضور گسترده و بی نظیر خود که همواره تداوم‌بخش پی‌گیری آرمانهای انقلاب اسلامی بوده است با انتخابی ناب و برجسته، افرادی خبره ، انقلابی و ولایتمدار برای آینده نظام پر برکت اسلامی انتخاب نماید.

در نظام مقدس اسلامی که ارکان آن بر پایه آرای مردم شکل گرفته است، انتخابات از مباحث راهبردی برای تبلور حق حاکمیت بر سرنوشت خویش است. این رویداد مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای تضمین و پایداری نظام دینی و از مهمترین یادگار بزرگ امام عظیم الشان ( قدس الله نفسه الزکیه) است.

و همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند :اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق‌های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد.

هفتم اسفند ماه ۹۴ نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود که شرایط حساس بین المللی نیز به اهمیت آن افزوده است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که بار ها مورد تاکید مقام معظم رهبری مد ظله و مراجع معظم تقلید (دامت برکاتهم) قرار گرفته است.

ملت رشید ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی لحظه های حساس تاریخی همواره در صحنه های انتخاباتی حاضر شده و از این راهکار مهم برای تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفته است.

خانواده بزرگ حوزه های علمیه خواهران به همراه سایر اقشار انقلابی در این انتخابات شرکت پر شور خواهد کرد و از آحاد جامعه اسلامی دعوت میکند که جهت تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی ره و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در این حماسه تاریخ ساز نقش آفرین باشند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا