فیلمی در مورد ۲۰ میلیون نفر

منیژه حکمت مدیر «بامداد فیلم» با اعلام این مطلب گفت: اکران فیلم با ۲۰ سینما با شعار «من ترک می‌کنم تا تو ترکم نکنی» در گروه «کوروش» آغاز می‌شود و تیم تبلیغاتی «شهر موش‌ها» پشت این فیلم قرار گرفتند تا اتفاقات ویژه‌ای را رقم بزنند. این تهیه کننده، «نزدیک‌تر»را فیلمی شریف و راوی مشکلات حداقل …

منیژه حکمت مدیر «بامداد فیلم» با اعلام این مطلب گفت: اکران فیلم با ۲۰ سینما با شعار «من ترک می‌کنم تا تو ترکم نکنی» در گروه «کوروش» آغاز می‌شود و تیم تبلیغاتی «شهر موش‌ها» پشت این فیلم قرار گرفتند تا اتفاقات ویژه‌ای را رقم بزنند.

فیلمی در مورد 20 میلیون نفر

این تهیه کننده، «نزدیک‌تر»را فیلمی شریف و راوی مشکلات حداقل ۲۰ میلیون ایرانی دانست و ادامه داد: افرادی که به نوعی درگیر مساله اعتیاد هستند. این فیلم درباره کسانی است که اعتیاد خود را ترک کرده‌اند اما خانواده‌هایشان پذیرایشان نیستند. اگر تصور کنیم که هفت میلیون معتاد در کشور داریم، با احتساب خانواده‌های آنها این فیلم درباره ۲۰ میلیون هم‌وطن ما است.

این فیلم به عنوان منتخب جشنواره مونترال محصول «ایران نوین فیلم» است که در جشنواره فجر سال گذشته در بخش فیلم‌های اول مورد تقدیر قرار گرفت.

صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا