پیغام حجاریان در مورد انتخابات

سعید حجـــاریان، تئوریسیـــن جریان اصلاحات، در پیامی به دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک تأکید کرده  است: ابتدا سلام می‌کنم به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پلی‌تکنیک. نام پلی‌تکنیک پیوندی ناگسستنی با مفهوم نشاط سیاسی، جنبش دانشجویی و آرمان‌خواهی دارد. امیدوارم عذر مرا بپذیرید که باوجود میل باطنی، به دلیل مشکلات زیاد جسمی، توانایی حضور در جمع …

سعید حجـــاریان، تئوریسیـــن جریان اصلاحات، در پیامی به دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک تأکید کرده  است:

ابتدا سلام می‌کنم به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پلی‌تکنیک. نام پلی‌تکنیک پیوندی ناگسستنی با مفهوم نشاط سیاسی، جنبش دانشجویی و آرمان‌خواهی دارد. امیدوارم عذر مرا بپذیرید که باوجود میل باطنی، به دلیل مشکلات زیاد جسمی، توانایی حضور در جمع شما را نیافتم.

دوستان و یاران فرصت اندک است، روزگاری در این سرزمین حماسه‌ای همچون دوم خرداد، خطر جنگ و تحریم و انحصارطلبی و یکه‌تازی را از میهن دور کرد و تصورها و تقصیر‌ها، سرنوشت ملت ما را به دست مجالسی سپرد که مانع به‌ثمرنشستن حضور حماسی مردم در انتخاب‌های بعدی شد.

می‌دانم که انتظار دانشجویان آرمان‌گرای ما، آزادی، عدالت و حاکمیت قانون در جامعه است اما می‌گویم مسئولیت امروز ما تلاشی برای بازگشت اداره جامعه به سمت عقلانیت و بازسازی تخریب‌های دهه گذشته است؛ تخریب‌هایی که ماحصل حاکمیت عده‌ای اصول‌گرا بر دولت، مجلس و دیگر نهادهای کشور بوده است.

می‌دانم که انتظار دانشجویان آرمان‌خواه ما انتخاباتی آزاد، با حضور تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی کشور است. من نمی‌گویم؛

مرا کیفیت چشم تو کافیست            ریاضت‌کش به بادامی بسازد

راه دموکراسی از نرمالیزاسیون و بازسازی تخریب‌ها و راه نرمالیزاسیون از مسیر صندوق‌های رأی می‌گذرد و گذر از این چشم‌انداز مه‌آلود، جز به امید ممکن نیست و امید بذر هویت ماست…!

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا