بازگشایی تالار اصلی کاخ گلستان

مسعود نصرتی، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ گلستان، با اعلام این خبر گفت: تالار اصلی کاخ گلستان که برای مرمتِ آئینه‌کاری‌ها، نورپردازی و برخی اقدامات دیگر تعطیل شده بود، از صبح روز گذشته (دو‌شنبه ۳ اسفند) بازگشایی شد. او تاکید کرد: چهار بخش تالار اصلی شامل «ظروف»، «سلام»، «آئینه‌کاری» و «عاج» از دهم بهمن ماه …

مسعود نصرتی، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ گلستان، با اعلام این خبر گفت: تالار اصلی کاخ گلستان که برای مرمتِ آئینه‌کاری‌ها، نورپردازی و برخی اقدامات دیگر تعطیل شده بود، از صبح روز گذشته (دو‌شنبه ۳ اسفند) بازگشایی شد.

او تاکید کرد: چهار بخش تالار اصلی شامل «ظروف»، «سلام»، «آئینه‌کاری» و «عاج» از دهم بهمن ماه تعطیل شده بودند، که قرار بود تا ۱۰ اسفند ماه برای مرمت و ساماندهی تعطیل باشد، اما خوشبختانه موفق شدیم تالار اصلی کاخ جهانی گلستان را در کمتر از موعد مقرر یعنی در ۲۳ روز مرمت و ساماندهی کنیم.

به گزارش ایسنا، زمان بازدید از کاخ جهانی گلستان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ است و علاوه‌بر پرداخت هز ینه ورودی به کاخ توسط گردشگران ایرانی به مبلغ ۲۵۰۰ تومان و خارجی به مبلغ ۱۵ هزار تومان؛ بلیت ورودی به تالار اصلی با چهار بخش آن برای گردشگران ایرانی مبلغ ۲۵۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی ۱۵ هزار تومان است.

کاخ جهانی گلستان در تهران خیابان ۱۵ خرداد، میدان ارگ قرار دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا