دعوت ظریف از مردم برای حضور در انتخابات

وزیر خارجه کشورمان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک برگ مهم قدرت در اختیار دستگاه دیپلماسی ایران قرار می‌دهد. دکتر محمدجواد ظریف، رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ارتباط با انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد و پیشنهادش به مردم در ارتباط با این انتخابات گفت: من معتقدم هرچه …

وزیر خارجه کشورمان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک برگ مهم قدرت در اختیار دستگاه دیپلماسی ایران قرار می‌دهد.

دکتر محمدجواد ظریف، رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ارتباط با انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد و پیشنهادش به مردم در ارتباط با این انتخابات گفت: من معتقدم هرچه حضور مردم در انتخابات پیش‌رو گسترده‌تر و وسیع‌تر باشد اعتبار، حیثیت و توان کشور در عرصه بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند. مردم ما همیشه در انتخابات حضور گسترده‌ای داشتند و هوشمندانه عمل کرده‌اند و در این انتخابات نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت و براساس منافع ملی هوشمندانه عمل می‌کنند.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان تاکید کرد: مردم ما هیچ‌گاه از خارجی‌ها حرف گوش نکرده‌اند و نیازی به این موضوع ندارند که خارجی‌ها برای آن‌ها تعیین تکلیف کنند. مردم ما خوب می‌فهمند که چگونه عمل کنند و من یقین دارم که در این انتخابات نیز مردم با حضور وسیع خود یک برگ مهم قدرت در اختیار دستگاه دیپلماسی ایران قرار می‌دهند تا ما بتوانیم در عرصه بین‌المللی با سربلندی و قدرت از منافع ملی کشور دفاع کنیم.

۱۷۶/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا