رقص شادی زن ۱۰۶ ساله با اوباما در کاخ سفید+ عکس

ویرجینیا مک‌لورن، زن ۱۰۶ ساله سیاه پوست آمریکایی، روز یکشنبه (۲۱ فوریه / ۲ اسفند) در حالی که بر عصای خود تکیه داده بود، خوشحال و خندان وارد اتاق پذیرایی کاخ سفید شد و در آنجا مورد استقبال رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا قرار گرفت. او چنان سرخوش از برآورده شدن آرزویش بود که …

ویرجینیا مک‌لورن، زن ۱۰۶ ساله سیاه پوست آمریکایی، روز یکشنبه (۲۱ فوریه / ۲ اسفند) در حالی که بر عصای خود تکیه داده بود، خوشحال و خندان وارد اتاق پذیرایی کاخ سفید شد و در آنجا مورد استقبال رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا قرار گرفت.
او چنان سرخوش از برآورده شدن آرزویش بود که پس از در آغوش کشیدن باراک و میشل اوباما دست آنان را گرفت و با آنان شروع به رقص کرد. کاخ سفید در توییتی که همراه ویدیویی یک و نیم دقیقه‌ای پست کرد، نوشت: «ویرجینیا مک‌لورن این میهمانی رقص را از یاد نخواهد برد.»
به گزارش فرستنده تلویزیونی ای‌بی‌سی، ویرجینا مک‌لورن در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ در صفحه فیس‌بوک خود نوشته بود که آرزو دارد باراک اوباما را ملاقات کند. او همچنین طی یک پتیشن (فراخوان) آنلاین درخواست خود را برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده بود.

ویرجینا مک‌لورن در سال ۱۹۰۹ در جنوب آمریکا به دنیا آمده و از دهه ۱۹۴۰ در واشنگتن دی‌سی زندگی می‌کند. او در پتیشن آنلاین خود برای دیدار با اوباما نوشته است: «من از زمانی که مارتین لوتر کینگ (رهبر جنبش مدنی سیاهپوستان آمریکا) به قتل رسید، در اینجا (واشنگتن) زندگی می‌کنم.»
البته پتیشن آنلاین ویرجینیا مک‌لورن برای راه پیدا کردن او به کاخ سفید کافی نبود. اما در چارچوب برنامه‌های مربوط به “ماه پرداختن به تاریخ سیاهپوستان” چند نفر به کاخ سفید دعوت شدند که مک لورن یکی از آنها بود.
میشل اوباما به ویرجینیا مک‌لورن گفت: «شما به روز ما شادی بخشیدید. چه نیرویی! من هم دلم می‌خواهد وقتی پیر شدم مثل شما باشم.»
مک‌لورن پاسخ داد: «می‌توانید این طور باشید.» او گفت به دیدار باراک و میشل اوباما در کاخ سفید آمده تا تاریخ سیاهپوستان را جشن بگیرد. او همچنین گفت که خوشبخت است و فکر نمی‌کرده هیچگاه موفق شود به کاخ سفید پا بگذارد.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا