چند کلامی با طارمی که ادعا‌ی بزرگی دارد

روز گذشته و در جربان اعتصاب بازیکنان پرسپولیس اتفاقی تلخ در ورزشگاه درفشی‌فر رخ داد، جایی که مهدی طارمی با سابقه کمتر از ۲ سال حضور در پرسپولیس رو به خبرنگاران و عکاسانی که سابقه همه آنها در پرسپولیس از او بیشتر است ادعا کرد که بزرگتر پرسپولیس است! آنهایی که شاهد ماجرا بودند باورشان …

روز گذشته و در جربان اعتصاب بازیکنان پرسپولیس اتفاقی تلخ در ورزشگاه درفشی‌فر رخ داد، جایی که مهدی طارمی با سابقه کمتر از ۲ سال حضور در پرسپولیس رو به خبرنگاران و عکاسانی که سابقه همه آنها در پرسپولیس از او بیشتر است ادعا کرد که بزرگتر پرسپولیس است!

آنهایی که شاهد ماجرا بودند باورشان نمی‌شد طارمی ۲۳،۲۴ ساله با سابقه کمتر از ۲ سال در پرسپولیس و مجموع ۲۰ گل زده برای این تیم ادعای بزرگی کند. طارمی امسال به واسطه گل‌هایی که برای پرسپولیس زده بین هواداران محبوب است و این محبوبیت «کذایی» باعث شده که دچار غرور هم بشود.

هنوز یادمان نرفته روزها و ماه‌های اولی که طارمی به پرسپولیس آمده بود برای اکثر خبرنگاران و عکاسان چهره «ناشناسی» بود. هنوز یادمان نرفته وقتی کسی به طارمی سلام می‌کرد آنقدر خجالتی بود که با سر پایین جواب سلام را بدهد. هنوز یادمان نرفته که پیش از دربی رفت فصل پیش خیلی‌ها نمی‌دانستند پرسپولیس مهاجمی به نام «مهدی طارمی» دارد.

حالا با این تفاسیر طارمی بعد از گذشت یک سال و اندی حضور در پرسپولیس ادعای بزرگی می‌کند و می‌شود سردسته اعتصاب کنندگان، می‌شود مسئول اتفاقات درفشی‌فر و به قول خودش کسی هم نمی‌تواند به او حرفی بزند!

بله اگر پرسپولیس بزرگتر داشت، اگر امثال عابدزاده،‌کریمی،‌ مهدوی‌کیا و … در این تیم بودند یک جوان «بوشهری» هیچ‌وقت به خودش اجازه نمی‌داد ادعا کند بزرگِ پرسپولیسِ بزرگ است. طارمی که از نظر فنی شاید جزو مهاجمان متوسط تاریخ پرسپولیس باشد شب گذشته و احتمالا به سفارش دوستان و «وکلایش» متنی را در سایتش منتشر و عذرخواهی می‌کند، هم به خاطر رفتارش با خبرنگاران و هم از پیشکسوتان باشگاه، هرچند مشخص است که این متن به قلم طارمی نیست.

آقای طارمی عزیز، هر وقت سابقه حضورت در پرسپولیس به ۶ سال رسید، هر وقت دوبار آقای گل لیگ شدی،‌ هر وقت ۲ قهرمانی لیگ با پرسپولیس گرفتی، هر وقت به خاطر پرسپولیس از پیشنهاد اروپایی و داخلی متعدد گذشتی آن وقت ادعای بزرگی در پرسپولیس را داشته باش! پس فعلا همان «مِدی» سر به زیر باش و تلاش کن که با عملکرد فنی خوب و رفتار حرفه‌ای با رسانه‌ها و هواداران محبوب و بزرگ شوی نه با ادعاهای خنده‌دار.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا