تزریق پول برای سفر نوروزی آبی پوشان

از مدت ها قبل بحث حضور کاروان استقلال در سوئد در عید نوروز ۹۵ مطرح شده بود اما تا همین روز گذشته باشگاه استقلال برای دریافت ویزا با کمبود نقدینگی روبرو بود. کاروان استقلال برای این سفر ۵۰ نفر است. البته این سفر با هزینه دعوت کننده یعنی باشگاه هاماربی سوئد انجام می شود اما …

از مدت ها قبل بحث حضور کاروان استقلال در سوئد در عید نوروز ۹۵ مطرح شده بود اما تا همین روز گذشته باشگاه استقلال برای دریافت ویزا با کمبود نقدینگی روبرو بود. کاروان استقلال برای این سفر ۵۰ نفر است.

البته این سفر با هزینه دعوت کننده یعنی باشگاه هاماربی سوئد انجام می شود اما باشگاه استقلال برای دریافت ویزا و پول توجیبی بازیکنان با مشکل مالی روبرو بود که این مسئله روز گذشته حل شد.

به گفته سبک دست عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پول برای اخذ ویزا مهیا شده و بازیکنان از امروز و فردا باید در سفارت سوئد حاضر شوند تا برای گرفتن ویزای خود امور اداری را طی کنند.

تیم استقلال سوم فروردین ۹۵ راهی سوئد می شود و روز پنجم فروردین مقابل هاماربی به میدان می رود.

تاکنون ۵۰ هزار درخواست از سوی ایرانیان مقیم سوئد برای تماشای این بازی صورت گرفته اما هنوز بلیت فروشی برای این بازی دوستانه انجام نشده است.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه استقلال در حالی برای گرفتن ویزا اقدام کردند که تعدادی از بازیکنان این تیم نظیر رحمتی، برهانی، عمران زاده و … به علت بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستند.

البته پوستر این بازی هم تهیه شده که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید:

تزریق پول برای سفر نوروزی آبی پوشان
۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا