گله میهایلوویچ از شاگردانش به خاطر تساوی

در این دیدار، ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از میلان پذیرایی کرد و با پیروزی می توانست به صدر جدول رده بندی بر گردد، اما شاگردان مائوریتسیو ساری نتوانستند از فرصتی که نصیب آنها شده بود، استفاده کنند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: …

در این دیدار، ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از میلان پذیرایی کرد و با پیروزی می توانست به صدر جدول رده بندی بر گردد، اما شاگردان مائوریتسیو ساری نتوانستند از فرصتی که نصیب آنها شده بود، استفاده کنند و دو امتیاز حساس را از دست دادند.

سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: میلان در فصل جاری می خواهد جزو سه تیم نخست جدول رده بندی باشد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. به همین خاطر، تساوی نمی تواند نتیجه خوب و راضی کننده ای برای ما باشد. برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. برای پیروزی به میدان رفته بودیم و باید بگویم که از نتیجه بازی راضی نیستم.

او ادامه داد: ناپولی در ۱۲ بازی اخیرش، ۱۰ پیروزی به دست آورده بود و این نشان می دهد که تیمی بسیار آماده و خوب است اما خوشبختانه اجازه ندادیم آنها در این دیدار هم به پیروزی برسند هرچند تساوی نتیجه خوبی هم برای ما به شمار نمی آید. میلان در هفت دیدار اخیر خود با وجود آنکه برابر تیم های قدرتمندی چون فیورنتینا، اینتر و ناپولی به میدان رفته متحمل شکست نشده است و این نشان می دهد که ما هم می توانیم جزو تیم های برتر جدول رده بندی باشیم.

سرمربی میلان درباره عملکرد فنی تیمش در این دیدار گفت: ناپولی به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت. آنها از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتند. این در حالی بود که ما تلاش می کردیم تا با بازی دفاعی و ضد حملات به آنها ضربه وارد کنیم. بازی به گونه ای بود که احساس می شد پیروز شدن در آن غیر ممکن است.

میهایلوویچ در پایان سخنانش اضافه کرد: درست است میلان در این دیدار دو امتیاز دیگر را از دست داد اما نمی توانم به انتقاد از بازیکنانم بپردازم چراکه آنها برابر تیمی خوب و قدرتمند به میدان رفتند و نهایت تلاش خود را هم به کار گرفتند. باید به ستایش از شاگردانم بپردازم و از همه آنها به خاطر تلاش زیادی که داشتند تشکر کنم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا