نادی: آرزوی من بازی در المپیک است

علی نادی در مورد حضورش در لیگ برتر والیبال و در تیم متین ورامین اظهار داشت: تیم متین ورامین بدون بودجه در ابتدای فصل بسته شد و دیدید که هنوز هم نتوانسته به تعهدات مالی خود در مورد بازیکنان و کادر فنی عمل کند. سازمان لیگ نباید به چنین تیم‌هایی اجازه حضور در لیگ و …

علی نادی در مورد حضورش در لیگ برتر والیبال و در تیم متین ورامین اظهار داشت: تیم متین ورامین بدون بودجه در ابتدای فصل بسته شد و دیدید که هنوز هم نتوانسته به تعهدات مالی خود در مورد بازیکنان و کادر فنی عمل کند. سازمان لیگ نباید به چنین تیم‌هایی اجازه حضور در لیگ و تیمداری بدهد. این گونه تیم‌ها اصلاً نباید وجود داشته باشند.

نادی ادامه داد: مشکلات مالی و اینکه در تیم متین ورامین بازی به من نمی‌رسید، باعث شد تا بعد از نیم فصل این تیم را ترک کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی همچنان آرزوی بازی در المپیک را دارد. وی گفت: لازم نیست حسم را مخفی کنم، چون آرزوی من بازی در المپیک است. شرایط بدنی خوبی دارم و تمرینات توپی و بدنسازی مرتبی را دنبال می‌کنم. با خوان سیچلو یا سرپرست تیم ملی صحبتی برای حضور در اردوها نداشته‌ام ولی اگر به من نیاز باشد، قطعاً به اردو دعوت می‌شوم. اگر هم دعوت نشدم برای سایر بازیکنان، آرزوی موفقیت می‌کنم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا