قمارخانه ۲۰میلیون تومانی در فضای مجازی

مردی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت مدتی است که از طریق یکی از دوستانش با سایتی که بازی رایانه‌ای «تخته نرد» را به صورت آنلاین ارایه می‌دهد، آشنا شده و در طول مدت این آشنايی و فعالیت در این سایت ۲۰۰‌میلیون ریال از دست داده است.  پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران …

مردی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت مدتی است که از طریق یکی از دوستانش با سایتی که بازی رایانه‌ای «تخته نرد» را به صورت آنلاین ارایه می‌دهد، آشنا شده و در طول مدت این آشنايی و فعالیت در این سایت ۲۰۰‌میلیون ریال از دست داده است.  پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسايی مالک این قمارخانه مجازی شدند. پس از شناسایی متهم، کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی، متهم که با ارایه این بازی برای خود منبع درآمدی کلان ایجاد کرده بود را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
رئیس پلیس فتای مازندران با اعلام این خبر با اشاره به این‌که قماربازی اینترنتی، ازجمله سایت‌های پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به‌عنوان عاملی برای سودجوديی افراد شیاد تبدیل شده است، از کاربران فضاهای مجازی خواست:  فریب تبلیغات دروغین و فریبنده اینترنتی را نخورند چون این تبلیغات اغوا کننده، بیشتر در جهت ترغیب کاربران به انجام درخواست آنها و عضویت در سایت جهت پیش‌بینی نتایج مسابقات و شرط‌بندی است.
مراقب سایت‌های مشکوک به فیشینگ باشید و حتی‌الامکان خود آدرس سایت مورد نظر را در آدرس‌بار وارد کنيد و از کپی کردن یا رفتن به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف ارایه شده خودداری کنيد.
قمارخانه‌های اینترنتی معمولا نیاز به استفاده از كارت اعتباری دارند و از آنجا که این روزها انواع و اقسام كارت‌های اعتباری در کشور به جریان افتاده است، این امر هوشیاری بیشتر کاربران اینترنتی را می‌طلبد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا