رمز موفقیت کارت گرافیک های ایسوس اعلام شد

به گزارش خبرنگار موبنا، این کمپانی با در نظرگرفتن طیف های مختلف کاربران، محصولات را با سلیقه ها و بودجه های متفاوت طراحی، تولید و وارد بازار می کند. حتی برای احترام بیشتر به مشتریان وفادار خود، محصولی اختصاصی و به تعداد محدود مانند سری MARS و ARES تولید و عرضه کرده است. به نقل …

به گزارش خبرنگار موبنا، این کمپانی با در نظرگرفتن طیف های مختلف کاربران، محصولات را با سلیقه ها و بودجه های متفاوت طراحی، تولید و وارد بازار می کند. حتی برای احترام بیشتر به مشتریان وفادار خود، محصولی اختصاصی و به تعداد محدود مانند سری MARS و ARES تولید و عرضه کرده است.
به نقل از پایگاه های رتبه بندی معتبر مانند Ranker یا وب سایت Digitimes شرکت ایسوس، بیشترین محبوبیت و فروش را در سالهای گذشته داشته است. با توجه به کاهش نرخ جهانی فروش قطعات، ایسوس توانست قدرت خود را در بازار کارت گرافیک حفظ کرده و هر سال بیش از ۵ میلیون عدد کارت گرافیک را به فروش برساند.
مهندسان ایسوس با درنظر گرفتن حس زیبایی شناختی و کارایی کارت های گرافیکی، بسته به نیاز کاربر، نسخه های مختلفی از یک کارت گرافیک طراحی و تولید می کنند. خنک کننده خاص با فناوری 0dB به معنی عدم تولید صدای چرخش فن، طراحی ویژه برای پره ها، علاوه بر زیبایی، بالاترین میزان خنک کنندگی را برای کارت گرافیک های ایسوس پدید می آورد.
برای پروسه تولید، ایسوس خط تولیدی تمام اتوماتیک ایجاد کرده تا علاوه بر کاهش خطای انسانی در پروسه تولید، بهترین کیفیت را برای محصولات خود به همراه داشته باشد. همچنین با بهره گیری از قطعات به کار گرفته شده با استاندارد Super Alloy Power II بالاترین ماندگاری و عملکرد را در تولیدات به بهترین حالت ممکن رسانده است.
همچنین با عرضه نرم افزار کاربردی GPU Tweak II به همراه کارت گرافیک، علاوه بر افزایش کارایی از طریق اورکلاکینگ، سیستم را تنها با یک کلیک برای بازی بدون وقفه بهینه می کند.
ایسوس با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف، کارت گرافیک های خود را دسته بندی کرده است. به طور مثال برای داشتن خنک کننده توسط آب یا هوا، سری Poseidon، برای درهم شکستن رکوردها سری Matrix Platinum و یا برای بازی در بهترین حالت ممکن سری STRIX را ارائه کرده است.
این برند تایوانی به عنوان برترین شریک تجاری شرکت های Nvidia و AMD توانسته بیشترین تنوع و محصول را در کارت های گرافیک در مقابل دیگر رقبای خود داشته باشد و نام خود را به عنوان برترین برند در زمینه تولید و فروش کارت گرافیک در جهان به ثبت برساند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا