زن هزار چهره در لباس پلیس بازداشت شد

ماموران بازرسی پلیس شهرستان کرمان با انجام اقدامات فنی از تردد زنی مرموز با لباس فرم پلیس در سطح شهر باخبر شدند.از این رو تعقیب و مراقبت زن پلیس نما در دستور کار قرار گرفت تا این ماموران وی را در خانه اش  دستگیر کردند و وی پوشیدن لباس پلیس و مانورهای متقلبانه را به …

ماموران بازرسی پلیس شهرستان کرمان با انجام اقدامات فنی از تردد زنی مرموز با لباس فرم پلیس در سطح شهر باخبر شدند.از این رو تعقیب و مراقبت زن پلیس نما در دستور کار قرار گرفت تا این ماموران وی را در خانه اش  دستگیر کردند و وی پوشیدن لباس پلیس و مانورهای متقلبانه را به گردن گرفت. این زن ٢٦ ساله که دو فرزند دارد برای فریب خانواده و سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی پلیس با تهیه لباس  و علائم نظامی دست به این اقدام زده است.  شوهر این زن  که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد نیز از پلیس نبودن این زن  آگاه نبود. زن پلیس نما حتی در اجاره کردن خانه شان نیز خود را پلیس معرفی کرده و از این راه قصد جلب اعتماد صاحب‌خانه را داشته است.
بنا بر اظهارات یکی از فریب خوردگان که در دام زن پلیس نما افتاده است، وی پس از دریافت ١٦٠ میلیون ریال به عنوان قرض، طعمه اش  را تهدید کرده است که اگر پیگیر پس گرفتن قرض خود باشد با توجه به نفوذش او را دچار مشکل می کند.
زن پلیس‌نما در مراجعه به بانک ها، ملاقات با یکی از بستگان زندانی خود و دیگر اماکن نیز از این لباس سوء استفاده کرده است.
یک بی‌سیم تقلبی از کیف‌دستی زن پلیس نما کشف شده است. او در بازجویی‌ها  ادعا کرده که علاقه زیادی به شغل پلیسی دارد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا