فروشنده داروهای غیرمجاز عامل سقوط دختر والیبالیست

کارت تبلیغاتی متهم در کیف دختر جوان راز مرگ والیبالیست جوان را فاش کرد. پس از سقوط مرموز این بانوی والیبالیست از طبقه پنجم ساختمانی در نکا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. با تحقیقات جدی کارآگاهان پلیس آگاهی و سرعت عمل ماموران کمتر از یک‌ساعت متهم این پرونده براساس …

کارت تبلیغاتی متهم در کیف دختر جوان راز مرگ والیبالیست جوان را فاش کرد. پس از سقوط مرموز این بانوی والیبالیست از طبقه پنجم ساختمانی در نکا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. با تحقیقات جدی کارآگاهان پلیس آگاهی و سرعت عمل ماموران کمتر از یک‌ساعت متهم این پرونده براساس مدارک موجود در وسایل فائزه درصحنه حادثه شناسایی و دستگیر شد.
با حضور نیروهای امدادی در محل حادثه این بانوی والیبالیست که دچار وضع بحرانی و جراحت بسیار جدی شده بود، در ابتدا به بیمارستان امام حسین(ع) نکا و پس‌ از آن به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شد اما تلاش‌های بی‌وقفه برای زنده ماندن این بانوی والیبالیست بی‌نتیجه بود.
(و- ف) متهم این پرونده که منجر به مرگ دختر والیبالیست ۱۸ساله نکایی شد، مدت زیادی در خریدوفروش داروها و مکمل‌های غیرمجاز فعالیت داشت.
متهم که موفق به جلب اعتماد این دختر والیبالیست شده بود، دختر جوان را برای دیدن فرزند خردسالش به یک آپارتمان دعوت می‌کند اما درحین ورود این دختر به آپارتمان از افکار شوم و پلید این مرد آگاه می‌شود و به بهانه تماس تلفنی با خانواده به تراس رفته و برای نجات از این وقایع خود را به پایین پرت می‌کند که درنهایت منجر به مرگش می‌شود. این متهم پس از ارتباط در مدت ‌زمان خاصی که توانست جلب اعتماد وی را کسب کند، درنهایت با پرت‌شدن این دختر ۱۸ساله از ارتفاع از هدف شومش ناکام ماند اما وجود کارت تبلیغاتی متهم در کیف فائزه سبب تسریع در دستگیری وی توسط ماموران نیروی انتظامی شد.
مراحل بازجویی و بررسی این پرونده توسط ماموران انتظامی همچنان ادامه دارد و با وجود تمام شایعات در فضاهای مجازی تنها یک متهم در این حادثه وجود دارد که دستگیر شد و در مراحل قانونی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با رد برخی از شایعات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی متذکر شد: برخی از افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تولید و انتشار اخبار کذب درخصوص این حادثه کردند که خوشبختانه هیچ‌کدام از این شایعات صحت ندارند، مردم هم نباید ندانسته به شایعات اکتفا کرده و تنها از طریق پایگاه‌های خبری پلیس از صحت اخبار مطلع شوند.
فائزه قاضی‌پور والیبالیست ۱۸ساله نکایی که سابقه دوبار حضور در اردوی تیم‌ملی والیبال را در کارنامه خود ثبت کرد، پیش ‌از این در تیم‌ملی والیبال نوجوانان مشغول فعالیت بود و درچند ماه پیش به اردوی تیم‌ملی جوانان دعوت شد که عصر پنجشنبه به دلیل سقوط از طبقه پنجم ساختمانی در منطقه مهرآباد نکا جان خود را از دست داد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا