دستگیری جاعل سایت خبری وزارت اطلاعات

درپی گزارش مردمی و گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام، فردی به نام س.ن که مبادرت به راه‌اندازی سامانه جعلی تحت عنوان ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان ایلام کرده بود، شناسایی و با حکم مقام قضائی دستگیر نشد و دراختیار مراجع قضائی قرار گرفت. …

درپی گزارش مردمی و گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام، فردی به نام س.ن که مبادرت به راه‌اندازی سامانه جعلی تحت عنوان ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان ایلام کرده بود، شناسایی و با حکم مقام قضائی دستگیر نشد و دراختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
متهم با استفاده از این سامانه جعلی، اقدام به دریافت گزارش از مردم و در مواردی نیز مبادرت به تهدید و تعقیب برخی بانوان و دختران با عنوان مامور وزارت اطلاعات کرده است.
در بازرسی از محل اختفای متهم سلاح کمری، افشانه، تجهیزات ارتباطی از قبیل بی‌سیم و کارت‌های جعلی متعدد با عناوین مختلف نظیر وزارت اطلاعات کشف و ضبط شد. از اقدامات متقلبانه این متهم می‌توان به ایجاد شبکه تلگرامی، همچنین مراجعه‌اش به شرکت مخابرات و معرفی خود به‌عنوان نیروی ستاد خبری اداره‌ کل اطلاعات و اخذ سامانه پیامکی برای اهداف سوء‌ خود اشاره کرد.
برابر این اطلاعات، متهم با آراستن چهره و ظاهر خود و همچنین همراه داشتن بی‌سیم و کارت جعلی وزارت اطلاعات به‌گونه‌ای عمل کرده که حتی برخی از شهروندان و کارکنان ادارات استان ایلام وی را به‌عنوان یکی از نیروهای اطلاعاتی می‌شناختند.
مرد جاعل با ارایه کارت جعلی به اداره پلیس، پیگیر مشخصات هویتی مالکان تلفن همراه برخی از افراد به منظور تهدید و سوءاستفاده از آنها شده بود. متهم به منظور فریب و جلب توجه طعمه‌های خود با استفاده از فتوشاپ مبادرت به چاپ عکس خود درکنار شهدای مدافع حرم می‌کرد تا خود را نیروی مهم معرفی کند که به ماموریت‌های برون‌مرزی ازجمله به سوریه، عراق و لبنان نیز اعزام شده است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا