هوش سیاه دستگیر شد

چندی پیش پرونده‌ای پیش‌روی ماموران پلیس فتا بیرجند قرار گرفت که نشان می‌داد  پسورد و رمز ایمیل مرد جوانی هک شده است. شاکی بعد از مدتی متوجه شده بود که ورود به ایمیل برای او مقدور نیست تا این‌که معلوم شد فرد دیگری با دسترسی به ایمیل وی و برداشتن رمز کاربری، «بازی کلش آف …

چندی پیش پرونده‌ای پیش‌روی ماموران پلیس فتا بیرجند قرار گرفت که نشان می‌داد  پسورد و رمز ایمیل مرد جوانی هک شده است. شاکی بعد از مدتی متوجه شده بود که ورود به ایمیل برای او مقدور نیست تا این‌که معلوم شد فرد دیگری با دسترسی به ایمیل وی و برداشتن رمز کاربری، «بازی کلش آف کلنز» مالباخته را دراختیار گرفته است.
این مالباخته دریکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل متوجه می‌شود که برای بازی موبایلی «کلش آف کلنز» ‌هزار جان رایگان از طریق سایتی گذاشته شده که فرد شاکی به سایت مربوطه مراجعه و در یک چشم برهم‌زدن حساب کاربری ایمیل وی هک شده بود و فرد هکر نیز با به دست آوردن پسورد و رمز ایمیل شاکی محتوای ایمیل را بررسی می‌کند تا این‌که به حساب کاربری بازی کلش که متعلق به شاکی بود، دست می‌یابد.  تحقیقات از شاکی تکمیل شد و پلیس فتا با انجام شگردهای سایبری صاحب سایت را شناسایی کردند و معلوم شد که این فرد در یکی از استان‌های همجوار سکونت دارد. با هماهنگی قضائی که صورت گرفت، پرونده توسط پلیس فتای استان بررسی و محل سکونت صاحب سایت مخرب شناسایی و متهم دستگیر شد تا این‌که در بازجویی به عمل آمده، این متهم به ٢٠٠ مورد هک اطلاعات حساب کاربری که با بازی «کلش آف کلنز» مرتبط بودند، اعتراف کرد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا