گلکسی S7 Edge با نمایشگر خمیده‌ی ۵٫۵ اینچی

گلکسی S7 Edge هم، همزمان با گلکسی S7 و از ۲۱ اسفند وارد بازار خواهد شد. گلکسی S7 Edge هم از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه و بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار استفاده می‌کند اما مهمترین تفاوت گلکسی S7 Edge و گلکسی S7، در استفاده از باتری قدرتمندتر با ظرفیت ۳۶۰۰ …

گلکسی S7 Edge هم، همزمان با گلکسی S7 و از ۲۱ اسفند وارد بازار خواهد شد.
گلکسی S7 Edge هم از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه و بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار استفاده می‌کند اما مهمترین تفاوت گلکسی S7 Edge و گلکسی S7، در استفاده از باتری قدرتمندتر با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است.
سامسونگ برای لبه‌های خمیده‌ی گلکسی S7 Edge هم، چند ترفند جدید اضافه کرده است. سطح لبه‌ی خمیده کمی بیش‌تر شده و حالا می‌تواند کارهای بیش‌تری مثل دسترسی مستقیم به برنامه‌ها و قابلیت‌های گوشی، اخبار، تماس‌ها و تقویم اشاره کرد.
از طریق لبه‌ خمیده این گوشی می توان عکاسی سلفی هم کرد.
فناوری Always-on هم برای نشان دادن سریع هشدارها، تقویم و ساعت، بدون بیدار کردن گوشی وجود دارد.
با فناوری AMOLED در نمایشگر، نیازی به روشن شدن کل نمایشگر برای نشان دادن هشدارها، ساعت یا تقویم نیست و فقط پیکسل‌های مربوطه روشن خواهند شد.
ازلحاظ دوربین، هیچ تفاوتی بین گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge وجود ندارد. گلکسی S7 Edge هم از حسگری ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ‌تر، لنزی با دیافراگم f/1.7، لرزشگیر اپتیکال تصویر و فناوری Dual Pixel استفاده کند. تراشه‌ی Snapdragon 820 هم ۳۰ الی ۶۰ درصد سریع‌تر از تراشه‌ی استفاده شده در گلکسی S6 است.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا