عرضه نخستین رایانه دو کاره آلکاتل با قیمت ارزان

به گزارش موبنا، تبلت ۱۰.۱ اینچی آلکاتل به نمایشگر IPS LCD مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول شما پردازنده چهار هسته‌ای Atom x5 Z8350 اینتل می‌شود که هر هسته با توان ۱.۹۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. برای این رایانه همراه رم ۲ گیگابایتی و …

به گزارش موبنا، تبلت ۱۰.۱ اینچی آلکاتل به نمایشگر IPS LCD مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول شما پردازنده چهار هسته‌ای Atom x5 Z8350 اینتل می‌شود که هر هسته با توان ۱.۹۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

برای این رایانه همراه رم ۲ گیگابایتی و حافظه اخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه microSD هم در آن استفاده کنند.

تبلت Alcatel Plus 10 در قسمت جلوی خود اسپیکرهای استریو را جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

باتری تبلت ۵۸۳۰ میلی‌آمپری و باتری صفحه‌کلید آن هم ۲۵۸۰ میلی‌آمپری است. قرار است این تبلت از همین ماه با قیمت ارزان وارد اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا